Byggahus.se
Svar: 2 (16:55)
Sonen börjar bli en riktig Gör-det-självare, detta skulle vara en fin present till honom,
Mvh

Hej
Svar: 2. 16:55.

Sommarens byggprojekt kommer bli att renovera sommarstuga och bygga ny friggebod åt mina nypensionerade föräldrar. Då underlättar det väldigt mycket med kvalitetsverktyg. Därför blev jag väldigt glad när jag såg priset i denna tävling. Idag saknar vi tigersåg och vår skruvdragare är inköpt på 80-talet.

16:55-har ingen”husband for hire ” att hjälpa mig med ditt o datt, ... detta skulle hjälpa mig otroligt

16.55

Det vore underbart med lite hjälp på traven av bra verktyg när sommarens renoveringsprojekt drar igång.

Kl 16.55

Sambon fyller år i maj och hon vill bli mer delaktig i renoveringen hemma, dock tycker hon mina verktyg är för klumpiga för henne. Då skulle detta underlätta enormt med egna prylar, så kan hon börja på övervåningen medan jag river badrum och byter panel på garage.

2 16.55

När min fru återhämtade sig från en canceroperation lovade jag i ett svagt ögonblick att bygga en ny farstukvist med tillhörande veranda i sommar. Nu tittar jag på mina tio år gamla batteriverktyg och inser att jag kommer spendera mer tid att ladda batterier än snickra om jag inte vill bygga allt med muskelkraft. En förnyad uppsättning verktyg hade underlättat bygget på mer än ett sätt!

16.55

Att skruva och såga är just nu en plåga. Att svära och gorma jag svavelos forma. Frugan blir bister när borren just brister. Jag sågar och sliter, fast sågen ej biter. Du får skaffa nått annat som funkar med huset, det kommer att kosta så kasta ut snuset. Den lyxen vill jag behålla - så kära, min kära, låt lotten mig sålla. Att vinna en tiger och en skruvdragare skulle, måhända rendera i att frugans mage blev fylld likt en ”bulle”. Så blevo vi lyckliga de dagar som vankas och stugan förvandlas utan att bankas. För husfridens skull – en vinst av rent ”gull”…

16:55

För att vårens byggen drar igång nu, ska byggas altan, trappan ska byggas ut samt bygga ut barnas trädkoja.
Så då behövs det ordentliga grejer.

2 kl. 16:55

Därför jag inte fick högtryckstvätten jag vant för ett år sedan.
fick inget meddelande om att jag hade vunnit via email.

2. Kl16.55

Min käresta tycker jag är fruktansvärt jobbig som vill att hon lägger tillbaka mina verktyg när hon har använt dom.
Här är ett gyllens tillfälle att ge henne egna maskiner som hon kan lägga precis var hon vill.

2. 16.55

Jag och maken har bott i vårt hus i drygt ett år nu och hunnit renovera två rum under tiden - utan att äga några egna elektriska verktyg. Hade helst sett att det inte blev en tredje renovering på samma sätt... :rofl:

svar: 2.

har en salig blandning av billiga verktyg, länge sagt att resultatet beror på dåliga verktyg, men nu blir det färre och färre misstag och jag behöver inte mina bortförklaringar längre, är därför villiga att byta bort min samling bortförklaringar emot en schysst skruvdragare och en tigersåg ?

Alt. 2: 16.55

Har en fråga om skruvdragaren. Bits den?

Svarsalternativ 1: kl16:55
Jag skulle vilja vinna pågrund av att alla mina verktyg brann ner i våran garagebrand och skulle vara trevligt att få ett startskott på verktyg av både bra kvalite och märke.

Heij83
Svar: 16:55

Så dotterns kan få en egen maskin då hon gärna vill hjälpa till att bygga vårt nya hus.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.