Sant.S Slugge skrev:
Tycker det låter lite motsägelsefullt. Med den info vi fått borde det räcka att ändra ritningarna, men det är som sagt lite oklart.

Heij83
Lösvirkesbyggare
· Västra Götaland
· 1 015 inlägg
Heij83
Lösvirkesbyggare
- Västra Götaland
- 1 015 inlägg
Tack för tipsen.
AutoCAD kunde jag öppna filen men jag hade nog lite övertro på vad jag skulle klara.
OJ vilket program, jag har typ lyckats flytta en möbel men att ändra väggarna mmmm då behöver jag nog en tung lektion
AutoCAD kunde jag öppna filen men jag hade nog lite övertro på vad jag skulle klara.
OJ vilket program, jag har typ lyckats flytta en möbel men att ändra väggarna mmmm då behöver jag nog en tung lektion

Heij83
Lösvirkesbyggare
· Västra Götaland
· 1 015 inlägg
Heij83
Lösvirkesbyggare
- Västra Götaland
- 1 015 inlägg
Någon som är sugen på hjälpa mig att flytta några väggar rita in ett fönster och en vinkällare
Visar mina tankar här nedan
Bild två är den som ska justeras
Visar mina tankar här nedan
Bild två är den som ska justeras
Medlem
· Blekinge
· 10 117 inlägg
FormZ Free (gratisversion) kan öppna DWG-filer, men inte spara i det formatet utan bara i sitt eget (plus några som används för 3-D illustrationer). DWG är inget öppet format, det är bara AutoCad som vet exakt hur det fungerar. Alla andra program gissar, vilket kan ge upphov till kompatibilitetsproblem. Jag tror att inlärningskurvan i TS fall oavsett val av program är rätt hög. Enklast är att rita om för hand.
Liknande trådar
-
Husaffär från andra sidan jorden?
Juridik -
Vad gäller för att ändra servitut?
Juridik -
Hej! Jag varmavatten med vedpanna men det finns automatic temperature för att flytta värmvatten till andra tankar o det fungerade inte?
Värme allmänt -
Varför är tjänstevikten på min bil högre än för andra med samma konfiguration?
Övrigt Off Topic -
Kan man inte ändra vörmen på kontorets element?
Värme allmänt