139 485 läst · 513 svar
139k läst
513 svar
Vill ni skratta? Nyproduktion för 3 miljoner
Renoverare
· Stockholm
· 18 154 inlägg
En eloge till TS och er som benämner de som varit inblandade i detta för hantverkare i tråden.
I mina ögon har absolut ingen hantverkare varit inblandad i detta bygge, endast amatörer eller lurendrejare. Det där med prispress etc är snack, har man lite stolthet kvar i kroppen så kan man byta arbetsgivare om de tvingar en att hålla på med sånt här skarv, det är inte särskillt ont om jobb.
Lider med TS.
I mina ögon har absolut ingen hantverkare varit inblandad i detta bygge, endast amatörer eller lurendrejare. Det där med prispress etc är snack, har man lite stolthet kvar i kroppen så kan man byta arbetsgivare om de tvingar en att hålla på med sånt här skarv, det är inte särskillt ont om jobb.
Lider med TS.
Renoverare
· Stockholm
· 18 154 inlägg
Faktiskt, en kock skulle säga upp sig om ägaren börjar köpa in grillkrydda och aromatG guggen skrev:En eloge till TS och er som benämner de som varit inblandade i detta för hantverkare i tråden.
Lider med TS.
Är i Hornbach och pratade med en säljare. Han var i grund och botten en snickare som också skrattade åt de stora hålen och resterande jobb. Han hade dessa inne och sa att dessa kaaaanske fungerar. Jävligt fula dock, finns det verkligen inget annat sätt?
Blev ju inte jättesnyggt det här. .Nyfniken skrev:
C cpalm skrev:
Är det något jag undrar i livet, så är det inte frågan om universums skapelse, meningen med livet eller hur vi människor egentligen skall leva. Det är tamejfan frågan till den här snubben som skulle trä in 15 mm pexrör, men bestämde sig för att snitta op cirklar med diametern 3-4 cm istället..M Zolt skrev:
Läst hela tråden och hängt med, tycker inte så mycket åt något håll. Men golvet las kring rören och inte tvärtom. Jag är ganska övertygad om att du har betongbjälklag.F filip01 skrev: