Så kan det vara.... eller är Hikoki en typ av Sushi-rullar? Jag är inte säker.
Dom har vinkelharry Hitachi G13SW för 500 spänn med. Också billigt för en 1100W vinkelharry men det är enligt mig en riktigt tafflig instegsmodell med en hel del övrigt att önska.
Va på lokala Rusta o försökte pruta på visnings-exet av deras sista blå Bosch skruvdragare (ville mest åt batterierna), dock fick jag nog tag i fel person då han ”bara” ville ge 10%.
Iaf, denna låg på hyllan bredvid, vet dock inte hur väl priset står sig då det verkar vara en udda modell?
Va på lokala Rusta o försökte pruta på visnings-exet av deras sista blå Bosch skruvdragare (ville mest åt batterierna), dock fick jag nog tag i fel person då han ”bara” ville ge 10%.
Iaf, denna låg på hyllan bredvid, vet dock inte hur väl priset står sig då det verkar vara en udda modell?
[bild]
Tror att den har 115mm skiva, vilket är som du säger ovanligt. Aldrig sett den säljas i Sverige, men det säger kanske mer om mig.
Tror inte det är något superpris, nätdrivna små vinkelslipar brukar inte gå på många hundralappar.
Jag är också på jakt efter grovis, gillar att Nilfisk har betydligt längre slang och sladd än Kärcher.
Multi II 30 verkar vettig
Slanglängden kan väl ändå inte vara anledning till att välja bort dammsugare? De e ju bara till att köpa en förplägning så blir det dessutom bättre än de som levereras med något längre från början.
Min uppfattning är förövrigt att Nilfisk har något lägre kvalité jämfört med Kärcher, dock endast baserat på omdömen och kommentarer av andra som utger sig för att ha erfarenhet av dem.