Ska laga en entretrappa och en balkong som spruckit i kanterna, Är tänkt att jag ska göra detta nu i vår innan det blir värre
Men vad rekomenderar ni för bruk ? Hittade på Finja bemix High tech efter lite sökande eller rekomenderar ni något annat? Ska vara köld och saltbeständigt.
Tack på förhand
Men vad rekomenderar ni för bruk ? Hittade på Finja bemix High tech efter lite sökande eller rekomenderar ni något annat? Ska vara köld och saltbeständigt.
Tack på förhand
Svårt att se på bilden om det är mindre skador eller om i princip hela steget behöver gjutas om.
Men bruket du pratar om ska du inte ha oavsett. Ska det bara lappas så får du använda något beständigt lagningsbruk, men det ser nästan ut som om du skulle behöva ta väck hela steget och gjuta om det. Då duger vanlig grovbetong gott och väl.
Men bruket du pratar om ska du inte ha oavsett. Ska det bara lappas så får du använda något beständigt lagningsbruk, men det ser nästan ut som om du skulle behöva ta väck hela steget och gjuta om det. Då duger vanlig grovbetong gott och väl.
Vanlig finbetong skulle jag kört.
Du behöver först bila bort löst mtrl, därefter högtryckstvätta för att få fast betong att fästa vid.
Om trappsteget fortfarande är lagningsbart efter det så behöver ju tillverka en form, tex av formplyfa
Du behöver först bila bort löst mtrl, därefter högtryckstvätta för att få fast betong att fästa vid.
Om trappsteget fortfarande är lagningsbart efter det så behöver ju tillverka en form, tex av formplyfa
Liknande trådar
-
Solceller lodrätt eller vågrätt montage på betongpannor
Solceller, Solfångare, Solenergi -
Välja rätt fasad
Tillbyggnad -
Vad ska jag välja för fläkt i min bostadsrätt?
Ventilation -
Välja rätt Kap- och Gersåg.
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Att välja rätt borrstorlek för betongvägg
Verktyg, Maskiner & Fordon