201 297 läst · 290 svar
201k läst
290 svar
Taklyft, tillbygg +++
Aj-aj inte ett hus till :screwy: Hej igen ett tag sedan men var i å skrev på Forumet å passade på att titta in i stugan. Har trots dina pauser hänt en hel del. Kul-kul... såg b.la dina röda lampkopplingar till nån rymdfärd eller var det nu var.
ha det bra kompis/ByggBert
ha det bra kompis/ByggBert
Jag skulle kanske öppnat en ny tråd med huset..ByggBert skrev:
Har som sagt lite att göra där med..
Men hallå, har läst igenom hela tråden nu och förväntade mig ett färdigt hus nu med tanke på hur gammal tråden är... Och så tar det slut mitt i?? Vad händer? =)
Ehh.
Ja jag är nog lika frustrerad som du är.
Som sagt så köpte jag mig ett hus och det har tagit all min tid.
Jag har nästan inte varit på min stuga äns. Bara vissa turer för att kolla hur det står till.
Funderar faktiskt på att sälja. Har nog med huset tydligen.
Blev pappa I höstas också, så det blev bara ännu mindre tid plötsligt.
Ja jag är nog lika frustrerad som du är.
Som sagt så köpte jag mig ett hus och det har tagit all min tid.
Jag har nästan inte varit på min stuga äns. Bara vissa turer för att kolla hur det står till.
Funderar faktiskt på att sälja. Har nog med huset tydligen.
Blev pappa I höstas också, så det blev bara ännu mindre tid plötsligt.
Hej alla som har läst min tråd. Misstänker att man kanske får en liten notis om att något har hänt i tråden.
Jag skall åka till stugan en sväng i dag, och städa ur en del saker. Det blir att jag säljer stugan då det inte finnas tid för min del. Så dom som vill ha en stuga som ligger lite utanför allt, dom får se upp efter en annons om en liten stund.
Pandemin har gjord att jag har tappat jobbet, och så blev jag pappa till 2 små tvillingar, så jag vet med mig själv att det blir inte tid till övers för att hålla på.
Stugan är ju inte klar än, så dom som köper får sätta sitt eget präg på det sista. Har man följd med i tråden så vet man ju vad som är gjord.
Om det är någon som är intresserade här inne så får ni skicka ett pm.
Jag skall åka till stugan en sväng i dag, och städa ur en del saker. Det blir att jag säljer stugan då det inte finnas tid för min del. Så dom som vill ha en stuga som ligger lite utanför allt, dom får se upp efter en annons om en liten stund.
Pandemin har gjord att jag har tappat jobbet, och så blev jag pappa till 2 små tvillingar, så jag vet med mig själv att det blir inte tid till övers för att hålla på.
Stugan är ju inte klar än, så dom som köper får sätta sitt eget präg på det sista. Har man följd med i tråden så vet man ju vad som är gjord.
Om det är någon som är intresserade här inne så får ni skicka ett pm.
Rekommenderat från shoppen
Varför visas rekommenderat från shoppen?
Rekommenderat från shoppen är en annons från Byggahus egen shop. Produktrekommendationer visas automatiskt baserat på nyckelord som nämns i foruminlägget. Vi matchar innehållet med relaterade produkter som kan hjälpa läsare med sina byggprojekt. Inläggskaparen har inte själv lagt in produkterna i inlägget.