Haha ja, min pappa har varit hos oss och hjälpt till och gipsa hela dagen idag istället för att lägga golv hemma hos sig själv så nog sinkar jag fortfarande honom allt fast jag är utflugen sen några mån... år... snart ett par decennium
Jo visst kan man se det så. Jag får hjälpa föräldrar, syskon och kompisar med allt elektriskt. Men jag behöver inte vaka över dem 98% av min lediga tid
Det har hänt lite sen sist.
Balkarna är nedslipade
Panel börjar komma upp på väggen.
Går långsamt då jag lyckades köra in en 2cm träflisa mellan knogarna och hela handen svullnade upp. Nu blir det penicillin i 10 dagar
Stiligt! Gör något liknande i vårt vardagsrum. Jag funderar på att klä in takstolarna med råspont istället. Mina är inte lika snygga som dina, men blir lite inspirerad ändå.
Blir det huntonit-tak eller panel-panel?
Stiligt! Gör något liknande i vårt vardagsrum. Jag funderar på att klä in takstolarna med råspont istället. Mina är inte lika snygga som dina, men blir lite inspirerad ändå.
Blir det huntonit-tak eller panel-panel?
Det var ett himla slipande för att få dem fina
Det blir den här panelen i taket
Det är fullt upp på jobbet så man orkar knappt något när man kommer hem.
Imorgon ska det köpas takpanel och då börjar vi närma oss färdigställning.
Väggpanelen är uppe och är målad 3ggr.
Elen är dragen
Takstolar lutade och lackade
Såg att du använder zarges z200 a och b modul. Hur upplever du den efter att haft den ett tag? Känns den helt stabil? Hur lång tid att bygga ihop? Sugen på köp för målning av fasad och fönsterfix.
Såg att du använder zarges z200 a och b modul. Hur upplever du den efter att haft den ett tag? Känns den helt stabil? Hur lång tid att bygga ihop? Sugen på köp för målning av fasad och fönsterfix.
Den funkar absolut till det jag använder den till. Jag vet inte om jag hade vågat stå högre än 4m på den. Men visst är den stabil när man använder all stag och skruvar åt allt.
Den funkar absolut till det jag använder den till. Jag vet inte om jag hade vågat stå högre än 4m på den. Men visst är den stabil när man använder all stag och skruvar åt allt.