14 914 läst · 49 svar
15k läst
49 svar
Trasig diskmaskin, värt att laga?
Medlem
· Stockholm
· 3 713 inlägg
Bäst idag 
Snyggt jobbat!
Snyggt jobbat!
Hej. Siliconröret på stigarledningen på baksidan på min gamla diskmaskin AEG Favorit har börjat läcka. När jag försökte köpa ett nytt så har man slutat tillverka dessa (AEG,ZANUSSI; ELECTROLUX) men jag hittade denna video på Youtube å nu fungerar den bra igen....
Delar finns att köpa på do88.se /hälsningar Arne
Allvetare
· Västra götaland
· 8 379 inlägg
Mitt kök är numera renoverat sen två år tillbaka, köpte en ny diskmaskin; "dyrast på Ikea"..
Tror ni inte på f*n att den där j***a fjädern hoppar av efter lite mindre än 2 år...
Antar att det är Electrolux som gjort skiten, och att de har samma system.. Det synliga på luckan ser snarlikt ut i alla fall...
Tror ni inte på f*n att den där j***a fjädern hoppar av efter lite mindre än 2 år...
Antar att det är Electrolux som gjort skiten, och att de har samma system.. Det synliga på luckan ser snarlikt ut i alla fall...
det är därför ikea har 5 års garantiDan_Johansson skrev:
Mitt kök är numera renoverat sen två år tillbaka, köpte en ny diskmaskin; "dyrast på Ikea"..