Byggahus.se
J joall skrev:
[länk]

Bosch borrskruvdragare GSR 18v-60c med 2x4.0 Ah för 2499 är ett kap va?
Det är bra pris för en fin dragare. Jag är mycket nöjd. Betalade 3500 för samma fast med gdx18.

Screenshot_20181219-175704.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

20% på jula om man anstränger sig lite

F freddan83 skrev:
[bild]
20% på jula om man anstränger sig lite
Dvs ca 17% rabatt.

• Gilla
Strip
  • Laddar…
ullberg
Utöver metabon ovan (tack för tipset @freddan83, just jag har redan en sådan, för er andra: mycket såg för pengarna) har det varit ovanligt tyst i tråden, ingen som sitter och trycker på några bra erbjudanden?

Jag sitter, av inte helt enkelt förklarade anledningar, med lika orimligt 1) många Bosch 18v batterier som 2) få maskiner dessa batterier passar i - så för just mig är tips i den riktningen extra uppskattade!

/U

N nevinator skrev:
Är detta bra prylar för pengarna? Billigt set över tid enligt prisjakt. [länk]
Kan inte yttra mig om priset, men det var en väldigt trött laddare, 75 minuter !!!
30-40 minuter är mer normalt på bra grejer.

• Gilla
AmbiJens
  • Laddar…
ullberg ullberg skrev:
Utöver metabon ovan (tack för tipset @freddan83, just jag har redan en sådan, för er andra: mycket såg för pengarna) har det varit ovanligt tyst i tråden, ingen som sitter och trycker på några bra erbjudanden?

Jag sitter, av inte helt enkelt förklarade anledningar, med lika orimligt 1) många Bosch 18v batterier som 2) få maskiner dessa batterier passar i - så för just mig är tips i den riktningen extra uppskattade!

/U
Hittade dessa två erbjudanden:
https://www.k-rauta.se/byggvaruhus/tigersåg-bosch-gsa18-v-li-professional
https://www.k-rauta.se/byggvaruhus/mutterdragaren-bosch-gdx-18v-ec-solo
Lyckades köpa till samma pris på Beijer men fick en gsa18-32 istället för samma pris.

• Gilla
ullberg
  • Laddar…
ullberg
fick du en gsa 18-32 solo för 1700 @msb? I så fall känns det som att det är att gratulera! en sådan är jag väldigt sugen på men tycker de är lite dyra - har du osedvanligt bra kontakter eller är det något man kan få till som vanlig dödlig?

N nevinator skrev:
Är detta bra prylar för pengarna? Billigt set över tid enligt prisjakt. [länk]
Tycker det verkade vettigt, precis de maskiner jag skulle velat ha i ett startset .. 3 batterier också.....

Isakare Isakare skrev:
Kan inte yttra mig om priset, men det var en väldigt trött laddare, 75 minuter !!!
30-40 minuter är mer normalt på bra grejer.
även på ett 5Ah batteri?

ullberg ullberg skrev:
fick du en gsa 18-32 solo för 1700 @msb? I så fall känns det som att det är att gratulera! en sådan är jag väldigt sugen på men tycker de är lite dyra - har du osedvanligt bra kontakter eller är det något man kan få till som vanlig dödlig?
Jag ringde först och blev lovad en vanlig. När jag sen kom så bad de om ursäkt för att den var slut och frågade om jag accepterade en 32 istället. Iofs visningsexet men jag är glad ändå.

Tokslut Tokslut skrev:
även på ett 5Ah batteri?
Makitas snabbladdare påstår 45 minuter för ett 5ah så 75 min känns väldigt slött

• Gilla
Tokslut
  • Laddar…
40% på allt på harald-nyborg nu.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.