Ett tag funderade jag på att göra en utdragbar hylla i hallen, men vet inte om det blir så. Hursomhelst landade tankarna på ett beslag som ser ut att vara lillebror (120 kg istf 200 kg) till det du visar i inlägg #7.
Det blev en beställning på gsf promounts i helgen. Tyckte det blev för dyrt med de dedikerade skenorna utan valde att köra två vanliga teleskopskenor för 250kg och två mindre för 45kg som kommer agera styrning i ovandel.
De skickade snabbt, synd att de missade att kolla vad de skickade.
Ena skenan är som beställt, den andra är ut att vara från deras låsbara serie fast utan låsning samt att den är felmonterad och inte går hela vägen ut.
De skickade snabbt, synd att de missade att kolla vad de skickade.
Ena skenan är som beställt, den andra är ut att vara från deras låsbara serie fast utan låsning samt att den är felmonterad och inte går hela vägen ut.
[bild]
Så här 1 år senare; är du nöjd med beslagen? Och vilka är det, nr eller länk om du har?
Jag är inte snabb, men ganska långsam, har inte hunnit montera, kom en sommar emellan. Ska svetsa ihop ramen till dem så är inte färdig (insåg att svetsen är för klen).
Jag är inte snabb, men ganska långsam, har inte hunnit montera, kom en sommar emellan. Ska svetsa ihop ramen till dem så är inte färdig (insåg att svetsen är för klen).
[länk]
559mm köpte jag.
Köpte även enklare modell för att ha som toppstyrning.
Tack. De verkar riktigt stabila iaf, blir nog bra även till det jag tänkt mig, sortering under diskbänk.