Det här är ju sorglig läsning. De var hemmahörande i mitt län Jämtland
[länk]
En liknande olycka hände för cirka 15 år sedan med en kille på ett annat forum som jag då var på, också i Thailand, och han dog också. Bara några månader tidigare så hade jag varit där, och sett en likadan varmvattenberedare i en dusch där kablarna var skalade så att kopparen stack ut 20 mm utanför apparaten (jag duschade inte där...).
Var försiktiga med elsäkerheten när ni är utomlands, vänta er inte samma standard som hemma.
Visserligen ingen koppling men inte så bra ändå...
I en offentlig toalett på centralstation i Göteborg. Var tvungen att offra två wagos för isolering.
[bild]
Är väl någon som stulit det som suttit monterat i dosan. Allt för vanligt idag, tyvärr.
Visserligen ingen koppling men inte så bra ändå...
I en offentlig toalett på centralstation i Göteborg. Var tvungen att offra två wagos för isolering.
[bild]
En Wago 221 3-vägs hade räckt . Heder till dig som över huvud taget brydde dig
Ja, man behöver tyvärr stöldsäkra allt på allmänna toaletter, kund-wc och liknande. Folk stjäl tvättställsblandare, toapappershållare, lufttorkare för händerna, elektriska tvålpumpar mm mm.
Ja, man behöver tyvärr stöldsäkra allt på allmänna toaletter, kund-wc och liknande. Folk stjäl tvättställsblandare, toapappershållare, lufttorkare för händerna, elektriska tvålpumpar mm mm.
Vadå? Har de klämt ett fisköga dåligt eller vad? Jag har svårt att se vad som är fel på bilden...
Ja varför ska jag egentligen uppröras över att det ser ut som det brukar.
Denna gång kom upprördheten ifrån att jag plötsligt skulle felsöka i råttboet, varför larm och fax i andra änden av byggnaden inte längre kom ut i omvärlden.
Och jag kan ju säga som så att det fortsatte i samma standard överallt där jag följde "min ledning".
Här trodde jag att funnit felet, men det tvinnade satt faktiskt fortfarande ihop under tejpen.