Använder munstycket varje dag. Speciellt bra då vi har fönsterbänk ovanför diskhon och man smidigt kan vattna blommorna med kranen utan att behöva använda vattenkanna. Kanske inte det den är tänkt för, men har en funktion hos oss. Det jag gillar bäst med den modellen är att den "fjädrar upp" i hållaren, dvs har en "spiralslang" (som jag personligen gillar utseendet av), vilket innebär att den aldrig är tung i handen vilket jag upplevde att många blandare var när jag provade flertalet inför köksbygget.
Fullt medveten om att utseendet inte passar allas smak, så endast en beskrivning av mina erfarenheter.
Denna hamnade i köket och det är precis som svaren jag fick tidigare. Den är hård i slangen, lite svår och strilen är värdelös. Även på minsta vatten sprutar den som en brandslang och jag har vattenstänk i hela köket. Hade valt en annan idag, men hade valt en med snarlik design för den är superfin!
I det vanliga vattenläget fungerar den bra, och det är skönt att kunna flytta runt på munstycket till stora pannor och så. Hade inte valt en fast idag.