Byggahus.se
Den är på g. Vi lixade den igår i utvecklingsmiljön men vi valde att inte publicera den förrän vi hade gjort ytterligare några småförbättringar av gillaknappens och reaktionspopupens beteende samt hunnit testa i både android och iphone.

Den kommer med stor sannolikhet att rullas ut inatt.

• Gilla
13th Marine
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Är nyfiken på om det egentligen används något annat än tumme upp mer än i den här tråden och humortråden.
Funktionen verkar användas lite överallt, inte bara i denna tråd och i humortråden.

Sedan vi införde reaktioner för 11 dagar sedan så har antalet gilla-markeringar (tillsammans med älska, haha, wow, ledsen och arg) mer än fördubblats, nästan tredubblats.

En del av dessa gilla-markeringar är ofrivilliga på grund av buggen som uppstod i android när man scrollar på vänster sida av telefonen över gilla-knappen, men vi vet inte hur stor del dessa ofrivilliga klick står för. Vi kommer att få svar på detta några dagar efter vi rullat ut buggfixen (sker inatt).

Andelen som reagerat med något annat än gilla så här långt ligger på 2,5 %.

Vanligaste reaktionen efter gilla är i nämnd ordning haha, wow, älska, ledsen och arg.

Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Mycket skrik för lite ull sa bonden som klippte grisen. :cool:

Ska statistiken vara rättvis så får du nog inte bara ta bort alla ofrivilliga likes utan även alla likes i den här tråden...

Edit: Jag ber om ursäkt för den lite tråkiga tonen, men det är så gamla gubbar beter sig när de utsätts för ofrivillig förändring. Jag är för övrigt fortfarande sur för att möjligheten att använda Tapatalk försvann.

• Gilla
  • Haha
Alfredo och 4 till
  • Laddar…
hsd
Jag gillar inte allt lull-lull som gilla eller infinitescroll men byggahusforumet flyter väldigt mycket bättre än tapatalk
Per kanske kan sälja in sig till andra fora;)

• Gilla
  • Älska
Nötegårdsgubben och 2 till
  • Laddar…
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Funktionen verkar användas lite överallt, inte bara i denna tråd och i humortråden.

Sedan vi införde reaktioner för 11 dagar sedan så har antalet gilla-markeringar (tillsammans med älska, haha, wow, ledsen och arg) mer än fördubblats, nästan tredubblats.

En del av dessa gilla-markeringar är ofrivilliga på grund av buggen som uppstod i android när man scrollar på vänster sida av telefonen över gilla-knappen, men vi vet inte hur stor del dessa ofrivilliga klick står för. Vi kommer att få svar på detta några dagar efter vi rullat ut buggfixen (sker inatt).

Vanligaste reaktionen efter gilla är i nämnd ordning haha, wow, älska, ledsen och arg.
Jag sprider fortfarande gillningar som en galen, hur gick det med buggfixen?

• Gilla
axn
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
Jag med. Swipar med vänster tumme och kör med Firefox på Android. Det märks skillnad mot (spion)Chrome som har en annan touchimplementation.

13th Marine 13th Marine skrev:
Det har - som vanligt - kommit andra saker emellan. Hoppas kunna fixa detta på måndag.

• Gilla
axn
  • Laddar…
Jag håller högertummen, vänstertummen gillar vidare ;)

• Gilla
eal och 1 till
  • Laddar…
Nu äntligen har vi förbättrat den förbättrade gilla-funktionen. Nu ska det inte längre bli några ofrivilliga gilla-markeringar när man scrollar över gilla-knappen.

• Gilla
  • Älska
  • Wow
eal och 8 till
  • Laddar…
Hur mycket jag än scrollar över gilla-knappen så kan jag bara gilla inlägget en gång, trots att jag skulle gilla det ett par gånger till.

• Haha
  • Gilla
Anna_H och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.