Byggahus.se
Svar 1,

Perfekt då jag nu har 2 TV och det är aningen svårt att se på olika program med ljud på. Ett par hörlurar skulle kunna göra att vi i familjen ändå kan sitta och njuta i samma soffa med olika program i fokus.

Svar 1
Det finns inga genvägar till det perfekta ljudet !! ;) :-D
Blir perfekt, till mig :-D Så slipper jag höra sonens spel- gapande ;)

1. Wifi via 2,4-gigahertzbandet

Skönt och kunna överaska sambon med nya hörlurar då hon altid sitter framför netflix och stör andra som ser på tv. Alla skulle bli nöjda, till och med jag som kan låna dom när jag gymmar:strong:

Svar: 1, 2,4 ghz WiFi!

En perfekt kompis på jobbet där tråkiga arbetsuppgifter är mer en vana en undantag.

Och perfekt hemma när man behöver koppla av efter ovan nämnda tråkiga arbetsdag.

Svar 1: 2,4ghz wi-fi

Trådlösa lurar vore perfekt då jag ofta jobbar udda tider, så jag och min fru synkar inte alltid sovtiderna. Jag vill gärna ligga i sängen ändå eftersom vi har två småttingar hemma som ofta också ligger i vår säng och sover och då vore det perfekt om jag kunde ligga med trådlösa lurarna i sängen och titta på tv utan att störa resten av familjen.

Norlen Norlen skrev:

Har precis börjat nytt jobb där jag för första gången sitter i kontorslandskap. Har alltid haft eget kontor med möjligheten att lyssna på musik i högtalare. Så nu behöver jag ett par riktigt bra lurar. Att jag jobbar mot damers gör ju att dessa bara passar ännu bättre. :D
Damers = gamers såklart Härliga autocorrect

Svar 1. Wifi via 2,4-gigahertzbandet

Hade varit perfekt för mig. Kan jag ha och lyssna på musik nu när jag håller på att renovera alla sovrum hemma och sen även allrummet. Många timmar framför mig och skönt att kunna stänga in sig i sin värld och bara jobba på.

När jag inte renoverar så försöker jag lira lite pc-spel med mina kompisar, vi spelar över nätet och sitter och tjötar. Då mitt nu varnade headset är lite trasigt och lagat med silvertejp och glapp i micken efter jag satte mig på det hade det varit kanon med ett nytt. Så att grabbarna åter kan höra min fina stämma. Spelandet är en behövlig avkoppling mitt i byggkaoset hemma. Man behöver göra något annat ibland. Åker även på Lan en gång om året för att spela med andra gubbar, hade ju varit fint att glida in med ett bara nya lurar.

L
Svar: 1. Wifi via 2,4-gigahertzbandet

Motivering: Jag är hopplös på att komma på vad jag ska köpa i julklapp till min man. Skulle jag vinna det här vore klappen ordnad och jag vet att min man skulle bli jätteglad eftersom han är en riktig "gamer".

Motivering. För att JAG behöver ett nytt headset efter att sönerna fått överta, fördärvat, slarvat bort, dränkt, trampat sönder ett antal olika headset av diverse fabrikat. Både med och utan sladd, brusreducering, dyrt och billigt.
ps
Om jag vinner så ska jag aldrig visa dem hemma!

Svar 1. Wifi via 2,4-gigahertzbandet
Motivering - min son delar ut reklam för att spara till en dator - det kommer att ta några månader.... det här skulle uppmuntra honom till att fortsätta jobba mot sitt mål, och betyda att han inte behöva spara till hörlurar också!

Svar: 1, 2,4 Ghz
Motivering: Dessa lurar skulle lösa skulle lösa ett av de stora problemen i livet; att sladden ALLTID är trasslig när man plockar upp lurarna ur väskan oavsett hur noga man lagt ner dem.

Som nybliven förälder blir man rätt låst i hemmet (soffan). Bärsele och poddar har räddat min tillvaro och gjort det möjligt för mig att pyssla på i huset och på gården ändå. Men visst vore det skönt att slippa att trassla in sig i en massa sladdar. Trådlösa lurar vore perfekt!

Svar: Wifi via 2,4-gigahertzbandet

Motivering: Brukar lägga ifrån mig telefonen när jag grejar i verkstan men blåtandslurarna har en förmåga att tappa kontakten när jag kommer för långt ifrån så lurar med bra räckvidd skulle göra att jag kan lyssna på mina favorit poddar utan att det bryts.

optimum
Svärmor pratar på ut- och inandning. :dizzy:
Vem mer än jag kan behöva dem bättre!

Rätt svar

Motivering :thinking: Ett par lurar i från ROG är rätta svaret, för den som tittar på tv i sovrummet. Lyssna utan att störa. Ge mig ett par lurar i möra.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.