Har en honkatt på 11år någon/några dagar till. Har varit hos vet pga avmagring och ovilja att äta/dricka. Misstänkt FIP så jag kommer få ta bort henne vilken dag som helst...
Blä!
Trött katt som varit till veterinären...
Infektion i strupen, blodprov som fick lov att tas i båda benen och en spruta antibiotika.
Svar på blodproven imorgon fm
Framtida snickarkatt inspekterar hyvelbänken. Den här lillen ska tyvärr till västkusten när åldern är inne. Men vi får behålla en liten röd och ihop med de två andra pälsbollarna från förra året
Bärra är hungrig som sagt, Rasmus accepterar att han ligger bredvid och kikar när han äter, men säger ifrån när Bärra försöker äta samtidigt, bakifrån i samma foderautomat.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Båda såg nöjda ut och låg spann relativt nära varandra.
Sedan grannens katter dog har antalet möss stigit i antal och mina musfällor är helt klart otillräckliga. Men nu ser jag en lösning på problemet, några andra katter verkar ha tagit saken i egna "tassar" och jag möts dagligen av någon katt i trädgården. De smyger runt, spanar ned i gräset, sitter och solar sig på trappan. De verkar inte alltför rädda, så jag gissar att de bor hemma hos någon - någonstans. Inga halsband, så jag vet inte var. Men jag gläds, så länge de äter mössen i alla fall.