Idag har jag hämtat ställningen och slängt skräphögen ifrån trädgården. Ställningen passar perfekt där jag ska ha den så hittills är det ett bra köp . Fick mejl från Willab med, partierna kommer 15/8 så nu får jag sätta fart så panelen blir klar
Mer panel klar.
Har även beställt nya vindskivor till huset. Man blir lite matt när de behöver vara 6,3m, 30 cm längre än lagerhållda brädor.
Specialbeställning på Beijer, 8m långa, 2st
1700kr
Jaja, det blir bra iallafall
Mer panel klar.
Har även beställt nya vindskivor till huset. Man blir lite matt när de behöver vara 6,3m, 30 VM längre än lagerhållda brädor.
1700kr
[bild]
Var glad att du har skjutit ut ena takfoten så slipper du gera ihop dessa guldbrädor fel i nocken, med efterföljande svordomar
Mer panel klar.
Har även beställt nya vindskivor till huset. Man blir lite matt när de behöver vara 6,3m, 30 cm längre än lagerhållda brädor.
1700kr
Enklast är att malla efter de gamla. Både vinkel och längd stämmer då.
Ja hade det blivit likadant så hade det varit lättast. Men jag går från dubbla 195or till enkla 170. Så det är inte helt lika. Även infästningen blir annorlunda nu. Men taket lutar 27 grader och all panel har fått sågas lika
Knutarna på plats idag.
Har även fått dit den pilligaste skiten på hela projektet. Pannor/Plåt och panel mellan nya och gamla taket. Fick även mina fönsterpartier
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Trångt och jävligt. Man får inte in båda armarna och då blir det svårt. Men till sist