Byggahus.se
Har ingen åsikt om produkten men Bauhaus har sålt kit med fixtur, spolknapp av märket Grohe med tillhörande wcskål från gustavsberg för 2500kr

klart mycket dyrare men då får du kvalite. Läckande fixturer eller problem med reservdelar är inget att önska.

bozze4evigt skrev:
Har ingen åsikt om produkten men Bauhaus har sålt kit med fixtur, spolknapp av märket Grohe med tillhörande wcskål från gustavsberg för 2500kr

klart mycket dyrare men då får du kvalite. Läckande fixturer eller problem med reservdelar är inget att önska.
Vi valde även Grohe och jag måste säga att jag är mycket nöjd! En aspekt du inte får glömma är hur tyst toaletten är när man spolar. Tystnad under nattliga besök är också värdefullt ;)

S
Byggmax säljer fortfarande Cersanit komplett sats för 1495:-, och skriver att det är en "kundfavorit".

Någon som har erfarenhet av den?

Någon Grohe/Gustavsberg-kombo för 2500:- finns inte hos Bauhus längre i alla fall, det hade ju varit smutt annars ;)

S Snickerick skrev:
Byggmax säljer fortfarande Cersanit komplett sats för 1495:-, och skriver att det är en "kundfavorit".

Någon som har erfarenhet av den?

Någon Grohe/Gustavsberg-kombo för 2500:- finns inte hos Bauhus längre i alla fall, det hade ju varit smutt annars ;)
Också intresserad av Byggmax grejen. Några omdöme?

Då säger jag nej!
Kranar, blandare och toaletter börjar garanterat med tiden att läcka vatten. Då är det bra om det finns reservdelar och inte någon universaldel. Nej spara inte in på sånt som används så frekvent som en toa.
Vi valde i alla fall IFO inbyggnadsgrejer i nya badrummet.

• Gilla
BirgitS och 1 till
  • Laddar…
S
Köpte grohe från bauhus till slut. Byggmax grejer kändes inte som de höll måttet.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.