Äntligen har jag något att posta i den här tråden
Mycket nöjd, nu kan jag fortsätta dra tryckluft i garaget utan att bli ruinerad!
Nån som några tips inför användningen?
100 spänn kostade kalaset, på lokal second hand-butik...
En äkta gammal klenod. Dock ruskigt tungt att gänga med.
En äkta gammal klenod. Dock ruskigt tungt att gänga med.
100:- är ett fyndpris!
Grattis
Skulle tagit en "före/efter" - bild, den var riktigt skitig ... Nu måste jag bara hitta lite rör att gänga, så jag får det där efterlängtade träningspasset!
Den har länge legat på 2 769:- som billigast på prisjakt (även på Bauhaus) men idag hittade jag den hela en (1!) krona billigare på Toolab.
Snabbade mig på att köpa den och nyttjade deras prisgaranti vilket istället gjorde trimmern 332:- billigare.
Nästan så jag skämdes
En "Japansåg" 30cm för 80:- tycktes klart prisvärd.
[bild]
Jag hade också köpt en och testade igår. Jag var inte superimponerad (vilket jag inte heller hade räknat med, så det var väl ok - det är lite som att köpa en lott)
Kompletterade min Husqvarna batteritrimmer som inhandlades på BF med batteri och laddare för cirka 1200:- med en häcksax. Hade tänkt att köpa utan batteri och laddare men när Lindarn bara tog 500:- mer inklusive batteri och laddare så blev det ett helt kit.
Blev lite blått när Progfsmagasinet hade kampanj. Två solomaskiner som var sänkta med över 60% (även om det inte startade från något pangpris). Och så lite klingor och blad att slita på.