Kan själv!
· Trelleborg
· 13 800 inlägg
Någon mer än jag som stör mig på reklamen för ozonrenare som dykt upp:

Först och främst känns hela formatet fel, mer åt clickbait-hållet.
Sedan handlar det inte om att faktiskt bli av med mögel, utan om att bli av med mögeldoft.
Kanske inte värdigt byggahus?

Först och främst känns hela formatet fel, mer åt clickbait-hållet.
Sedan handlar det inte om att faktiskt bli av med mögel, utan om att bli av med mögeldoft.
Kanske inte värdigt byggahus?
Instämmer
@Marlen Eskilsson , har du sett?
@Marlen Eskilsson , har du sett?
Redigerat:
Administrator
· Skåne
· 7 618 inlägg
Nej, hade inte sett det. Jag ska undersöka vad det är.
Administrator
· Skåne
· 6 435 inlägg
Vi har nu tagit ner annonsen i väntan på att kunden förtydligar både annonsen och sidan som man kommer till när man klickar på annonsen. Inte heller formatet är optimalt. Om jag har förstått det korrekt så blir man inte av med möglet utan man blir av med mögellukten. Får känslan att detta är en het potatis och jag kan för lite om ämnet.
Kan själv!
· Trelleborg
· 13 800 inlägg
Nu är det dags igen, jag funderar på om Aquabion är lämplig.
Aquabion hävdar att de kan "avkalka" ditt vatten enkelt (de har en zinkanod som ombildar det hela till något som inte sätter sig som kalkavlagringar)
Jag hittar väldigt lite konstruktivt på nätet, det enda jag kan hitta är att Villaägarna definierar den som båg.
Vore bra om Byggahus tog en titt på det då jag misstänker att man inte vill göra reklam för någon som inte funkar.
Aquabion hävdar att de kan "avkalka" ditt vatten enkelt (de har en zinkanod som ombildar det hela till något som inte sätter sig som kalkavlagringar)
Jag hittar väldigt lite konstruktivt på nätet, det enda jag kan hitta är att Villaägarna definierar den som båg.
Vore bra om Byggahus tog en titt på det då jag misstänker att man inte vill göra reklam för någon som inte funkar.
Administrator
· Skåne
· 6 435 inlägg
Jag har inte sett den annons som du hänvisar till. Ta gärna en skärmdump på den nästa gång du ser den så att jag kan se vad du ser.
Kan själv!
· Trelleborg
· 13 800 inlägg

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Administrator
· Skåne
· 6 435 inlägg
Aha, nu förstår jag. En annons från dom kommer vara med i morgondagens nyhetsbrev. Jag vet tyvärr däremot inget om deras produkter.
Kan själv!
· Trelleborg
· 13 800 inlägg
Hobbysnickare
· skaraborg
· 330 inlägg
Jag fortsätter med ytterligare en tveksam annons från Kyrkoskatten.se.

betala pengar till ett bolag för en tjänst som är gratis. Vill man gå ur så är det fritt att skriva ut blanketten på svenskakyrkans hemsida.

Logga in
Skapa konto
betala pengar till ett bolag för en tjänst som är gratis. Vill man gå ur så är det fritt att skriva ut blanketten på svenskakyrkans hemsida.
Administrator
· Skåne
· 6 435 inlägg
Denna annons har jag blockerat 42 olika varianter av men de fortsätter tydligen att komma.
Jag ogillar denna typ av reklam starkt. Den hör ej hemma här.

Jag ogillar denna typ av reklam starkt. Den hör ej hemma här.

Logga in
Skapa konto