Nej inte krypigt ner lite trångt
platon på utsidan om dräneneringen som går ner till dränneringsrören och slutar min 10 cm under grundläggningen där röret ligger .
Fiberduk mot singel , hindrar inte jordslam och rötter att komma in i dräneringen , men klart det är upp till var och en att göra som dom vill .
Fiberduk mot singel , hindrar inte jordslam och rötter att komma in i dräneringen , men klart det är upp till var och en att göra som dom vill .
Så du lägger dränerings rören innan för platonmattan vilket innebär att du grävt under grunden direkt bredvid grunden det hade inte jag vågat man brukar vilja gräva en bit ut när man ska gräva djupare än grunden men det är tydligen olika hur man gör, Fiberduk hindrar jordslam från att komma in i singlet fast tror det är rätt onödigt i alla fall här för när jag dränerade om var det ingen jord i singlet i en minst 30 år gammal dränering utan fiberduk.
Missuppfattning av dig , sa inte att jag lägger dränen innanför i ordning
Grundmur , drän , platon som går ner 10 cm under grunfot , utanför platon dränrören som ligger 10 cm djupare än var platon går , då kommer all kondens att komma till dränrören .
Det är klart , är markförhållnden sådan att dom innehåller grus och annat genomsläppliigt ,
varför då dränera , det försvinner ändå .
Det som drän gör då , är att isolera för mer värme i en källare
Grundmur , drän , platon som går ner 10 cm under grunfot , utanför platon dränrören som ligger 10 cm djupare än var platon går , då kommer all kondens att komma till dränrören .
Det är klart , är markförhållnden sådan att dom innehåller grus och annat genomsläppliigt ,
varför då dränera , det försvinner ändå .
Det som drän gör då , är att isolera för mer värme i en källare