Byggahus.se
Daniel_N Daniel_N skrev:
Känner inte riktigt till dessa produkter. Är de "glidiga"? vill ju inte att de ska vara tröga så att de tär svårt att få ut/in skivor. Samtidigt så vill jag inte har något tjockt heller, behöver varenda millimeter inne i skåpet. Men de är kanske väldigt tunna?
Tjockleken är inte mer än en par tre-fyra mm. Dom plattor som jag tidigare använt var lite "sträva" men som skrivits ovan lite friktion är nog inte fel.

Parkettlack kanske? Relativt lätt att applicera även i efterhand också.

//Ronnie

Daniel_N Daniel_N skrev:
Har du kvar kylskåpet?! Kanske lika bra att köpa det för säkerhets skull..;)
Yes, en köpare hoppade av pga svårighet att lösa transport o nerbärning, den andre prutade under skamgränsen. Nu är det nere på 2000:-...o bästa kompis pris kanske 1500:-:surprised:

Ola C Ola C skrev:
Yes, en köpare hoppade av pga svårighet att lösa transport o nerbärning, den andre prutade under skamgränsen. Nu är det nere på 2000:-...o bästa kompis pris kanske 1500:-:surprised:
Synd att kylskåpet är större än mitt kök:(

Blev grå akrylat ändå....dålig fantasi tydligen..

Rekommenderat från shoppen

Varför visas rekommenderat från shoppen?

Rekommenderat från shoppen är en annons från Byggahus egen shop. Produktrekommendationer visas automatiskt baserat på nyckelord som nämns i foruminlägget. Vi matchar innehållet med relaterade produkter som kan hjälpa läsare med sina byggprojekt. Inläggskaparen har inte själv lagt in produkterna i inlägget.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.