3 819 läst · 3 svar
4k läst
3 svar
Instrument som hittar reglar i väggar?
Är intresserad av att köpa ett instrument som hittar reglar i väggar. Så att man kan ta upp hål i väggar utan att förstöra bärande konstruktioner. MEN om man ska ha ett instrument av god kvalitet, som gör jobbet, vad bör man satsa på? Och vad landar prislappen på?
Finns många varianter , på billiga varuhuset och affären på fina gatan
Titta på dom samt prova mot något , du behöver inte köpa en WW eler en RR ta något mitt emellan , vad för en är svårt för mig att säga då det mycket beror på hur den ska användas reglar , järn , el e.t.c. det kommer säkert mer här
Titta på dom samt prova mot något , du behöver inte köpa en WW eler en RR ta något mitt emellan , vad för en är svårt för mig att säga då det mycket beror på hur den ska användas reglar , järn , el e.t.c. det kommer säkert mer här
Medlem
· Blekinge
· 9 597 inlägg
Jag fick en Stanley 300 i julklapp. Gjorde några tester men den är helt värdelös. Sedan läste jag någon test på fem olika där denna var bäst av fem. Så min slutsats var att jag vill inte investera i något värdelöst och otillförlitligt och lämnade tillbaka.
Sedan finns det en proffsprisklass men då talar vi om 6-8 kkr.
Jag renoverar ett rum nu och innan tapeterna kommer upp gör jag provborrningar för att hitta reglerna.
Sedan finns det en proffsprisklass men då talar vi om 6-8 kkr.
Jag renoverar ett rum nu och innan tapeterna kommer upp gör jag provborrningar för att hitta reglerna.
Liknande trådar
-
Regeldetektor, hittar dom träreglar i trägolv?
Byggnadsfysik -
Hittar inga reglar i väggen
Byggmaterial & Byggteknik -
Hur hittar jag golvreglar för att fästa rommerska ringar?
Hittar inga reglar i ytterväggen
Hur hittar man reglar?
Lösvirke & Timmerhus