12 788 läst · 27 svar
13k läst
27 svar
Attefallshus som fjällstuga i Sälen, endast 1,3msek.
Tack till alla ni som har bidragit till diskussionen. Vi landade i att vi inte kommer att nyttja stugan tillräckligt mycket.
Vi har därför beslutat oss för att inte köpa nu. Det ska bli intressant att se hur försäljningen av dessa småstugor går.
Vi har därför beslutat oss för att inte köpa nu. Det ska bli intressant att se hur försäljningen av dessa småstugor går.
Nu är det dags igen. W51 heter ett nytt område i Lindvallen med ett antal Attefallare. 1.65 msek i insats.
Det som är speciellt är att de byggs i sutteräng som gör att boytan blir 34 kvm. Är inte intresserad själv för väntar en eventuell sättning och vill ha friköpt tomt.
Gillade dock inte den interiöra designen. Alldeles för rå för min smak men förstår att det tilltalar andra.
Det som är speciellt är att de byggs i sutteräng som gör att boytan blir 34 kvm. Är inte intresserad själv för väntar en eventuell sättning och vill ha friköpt tomt.
Gillade dock inte den interiöra designen. Alldeles för rå för min smak men förstår att det tilltalar andra.
P
Peter_K
Medlem
· Stuvsta, Huddinge
· 2 836 inlägg
Peter_K
Medlem
- Stuvsta, Huddinge
- 2 836 inlägg
Jo så är det väl men man ska ju åka många veckor för att det ska gå ihop sig även om man hyr ut till andra. Fast hade man köpt när barnen var små så kanske men å andra sidan vill åtminstone vi prova nya ställen men vi är ju alla olika. Tur också att några köper och hyr, till oss tex. 
Liknande trådar
-
Attefallshus, komplementbyggnad, hyra ut?
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus -
Rita attefallshuset för tillgänglighet – regler & mått som gäller
Artikelkommentarer -
”Kan själv”. Mitt bygge av ett Attefallshus
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus -
Hur ska man tänka här? Grannen vill bygga ett attefallshus 60cm från vår fasad
Bygglov -
Hemligt knep: Så höjde Petter loftet i sitt attefallshus
Artikelkommentarer