Byggahus.se
Tack! Inget Hornbach men flera andra återförsäljare så får väl kolla runt för lägsta pris.

5500 var priset jag fick på Bauhaus som är enda stället jag hitintills varit på, så inte stor skillnad. Men de kanske ger lite rabatt när jag ska köpa trimmer och häcksax också, vi får väl se. Jag är ingen vidare förhandlare tyvärr, ser de lite ledsna ut så erbjuder jag mig sannolikt att betala mer istället :)

• Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Cecilia R skrev:
Jag är ingen vidare förhandlare tyvärr, ser de lite ledsna ut så erbjuder jag mig sannolikt att betala mer istället :)
Haha :). Då får du se det här som ett tillfälle att öva förhandling - det är riktigt roligt :)

Kan meddela att jag är väldigt nöjd med min klippare och hade även turen att Bauhaus hade kampanj på den på 4995:- Lätt att montera ihop, väger lite och så oändligt skönt med elstart :) Ett batteri klarar nästan hela tomten trots en hel del start och stopp som tar mer på batteriet, så två batterier är mer än tillräckligt för min tomt. Var rädd för att jag skulle uppleva den för klen, men den käkar upp äppelkart och mindre grenar utan problem än så länge och uppsamlaren är mumma för mitt täckodlande. Enda nackdelen jag hittills upplevt är att jag får lite ont i handen av att hålla inne "drivknappen" hela tiden, men med fyra olika alternativ till grepp så lär jag mig väl att växla grepp bättre hoppas jag.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.