7 464 läst · 22 svar
7k läst
22 svar
Stomrest garage i lösvirke??
Hejsan!
Vi har fått ett bud på 160 000 då är det ett dubbelgarage på ca 60m2.
Budet ligger hos en lokal byggfirma så ett tips är att ringa runt och ta in offerter!
Vi kollade även på Mellbygarage men dem ville ha ca 120 000 för garaget och då kommer resning och grund till. Med vår lokala byggfirma är allt klappat och klart!!
Lycka till!
Vi har fått ett bud på 160 000 då är det ett dubbelgarage på ca 60m2.
Budet ligger hos en lokal byggfirma så ett tips är att ringa runt och ta in offerter!
Vi kollade även på Mellbygarage men dem ville ha ca 120 000 för garaget och då kommer resning och grund till. Med vår lokala byggfirma är allt klappat och klart!!
Lycka till!
moms :
?
Jag såg just en annons på blocket, där något företag säljer färdiga garage för 2200/kvm. Då ingår material, inkl taktegel, välisolerat, resning och frakt upp till 20 från Åmål, längre frakt till självkostn.
Jag antar att grund inte ingår i priset.
Jag har ingen aning om vad sorts företag det är, jag såg som sagt bara annonsen på blocket, men intresserade kan väl kontakta dom, så länge nedanståednde länk fungerar.
Annars bidrar jag med en prisuppgift till, kan man väl säga.
http://www.blocket.se/vi/6733099.htm?ca=10_s
Jag antar att grund inte ingår i priset.
Jag har ingen aning om vad sorts företag det är, jag såg som sagt bara annonsen på blocket, men intresserade kan väl kontakta dom, så länge nedanståednde länk fungerar.
Annars bidrar jag med en prisuppgift till, kan man väl säga.
http://www.blocket.se/vi/6733099.htm?ca=10_s
Liknande trådar
-
Kostnad för att anlita hantverkare för att bygga garage i lösvirke
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus -
Skotergarage/förråd i lösvirke eller container stomme?
Lösvirkes garage/carport
Socialt & Projekt -
Projekt garage. Lösvirke eller prefab/färdigt?
Garage - lösvirke eller byggsats
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus