Byggahus.se
Jag tycker vikportar av samma modell som bifogad bild är en smart konstruktion och har letat efter en sådan nu när det är dags att byta ut vår gamla vipport.

Jag hittar ingen!

Är det verkligen så att de ha slutat tillverkas? Varför så i så fall?

Jag tar emot alla tips! även på begagnade portar om någon råkar sitta på en.

• Gilla
Tage48
  • Laddar…
Har själv en sådan och det är Crawford som äger Car-in numera. Om vipportarna är gamla klassas dom som farliga med större klämrisk i både mekaniken och bladet. Bättre med rullportar som inte tar plats och dessutom inte slår i taket när ovana människor hanterar dom!

Tack för info. Då kan jag sluta leta. Jag får rikta in mig på skjutport istället

• Gilla
FreQa
  • Laddar…
Hej Stig Daniel
Söker du fortfarande en garageport från Car-In. Jag har en som jag kommer att montera ner inom det snaraste för att ersätta med källardörr.

Med vänlig hälsning Chrisann63

S stigdaniel skrev:
Jag tycker vikportar av samma modell som bifogad bild är en smart konstruktion och har letat efter en sådan nu när det är dags att byta ut vår gamla vipport.

Jag hittar ingen!

Är det verkligen så att de ha slutat tillverkas? Varför så i så fall?

Jag tar emot alla tips! även på begagnade portar om någon råkar sitta på en.[bild]
Hej . Jag har en

chrisann63 chrisann63 skrev:
Hej . Jag har en
Tack för frågan!
Men jag har ett väldigt smalt garage så det är inte så stor chans att din port passar, sen valde jag att köpa lite reservdelar till min gamla port så den får hänga med ett tag till.

Hej Stig Daniel
Söker du fortfarande en garageport från Car-In. Jag har en som jag kommer att montera ner inom det snaraste för att ersätta med källardörr.

Med vänlig hälsning Chrisann63
Vilken modell har du,med fjädrar eller motvikter? Var?

jag söker handtag och ventilationsgaller. Hur löste du problemet, vilka alternativ hittade du?

Hej . Jag har en
Chrisann63 har du kvar CarInn port? Min bli påkört i går.
dette

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.