Byggahus.se
Ja om jag klickar in på "senaste inläggen" så är jag inloggad igen :D

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
BirgitS
Vi får kolla upp detta, låter som en bugg.

D
Sedan svarsrutan nedan gjordes om "klicka här för att svara" så kraschar IE titt som tätt när man klickar i rutan eller på texten.

Både telefonen och FF på datorn envisas med att lägga in en radbrytning när man börjar skriva i rutan.

• Gilla
BirgitS
  • Laddar…
D DMOL skrev:
Sedan svarsrutan nedan gjordes om "klicka här för att svara" så kraschar IE titt som tätt när man klickar i rutan eller på texten.
Jag måste erkänna att vi är urusla på att testa i IE. Vi får kolla på detta.

D DMOL skrev:
Nu har det inte gått så lång tid (bara 3 dagar) men sedan vi gjorde om snabbsvarsrutan och la till "Klicka här för att svara" så har antalet som klickar på "liknande ämnen" ökat med 50%. Tidigare syntes "liknande ämnen" knappt/nästan aldrig eftersom formuläret byggde så mycket på höjden.

Tack för ny rubrik på mailen, nu går de att sortera efter ämne igen!

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Anna_H Anna_H skrev:
Tack för ny rubrik på mailen, nu går de att sortera efter ämne igen!
Vi ändrade tillbaka till det vi hade förut. Vi kunde inte komma på något bättre som dessutom inte var så långt.

• Gilla
Anna_H
  • Laddar…
hsd
Hur hittar jag mina inlägg före 2017 :thinking:

1. Klicka först på "1607 inlägg" i din profil (eller under din avatar på desktop).
2. Klicka därefter på "sidan 25" i pagineringen.
3. Klicka sedan på "Visa äldre meddelanden" under listan. Då görs det en ny sökning.

Av prestandaskäl visade systemet bara upp 200 resultat per sökning. Nu har vi ändrat denna siffra till 500. Låt oss se hur detta påverkar oss.

hsd
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
1. Klicka först på "1607 inlägg" i din profil (eller under din avatar på desktop).
2. Klicka därefter på "sidan 25" i pagineringen.
3. Klicka sedan på "Visa äldre meddelanden" under listan. Då görs det en ny sökning.

Av prestandaskäl visade systemet bara upp 200 resultat per sökning. Nu har vi ändrat denna siffra till 500. Låt oss se hur detta påverkar oss.
Jamenvisst så funkar det :D

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Åsa Lund
Kan jag få önska att rubriken Obesvarade i forumet flyttas närmare Följer?
Jag har bekymmer med att scrolla i sidled i menyn. Kanske kallas "Lyxrenovering", jag vet, men framför önskan i alla fall

• Screenshot_20171019-102406.png
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Har för mig att jag klagade på det här förut och det blev bättre men nu är det lika igen...
Använder Samsung s5 neo och läser bh via webbläsaren och alltid liggande men ska man svara på nåt så måste jag vända till stående... Screenshot_20171019-104431.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Man ser inte alls vad man skriver...

Jag skulle vilja ha en "ogilla-knapp" där mod granskar medlem som ogillas
Det finns ett flertal trådar där personer blir dolt trakasserade utan åtgärd från mod, ogilla-knappen skulle lösa detta

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.