Ditt inlägg i ämnet Coola arkitektritade hus till salu flyttades till Coola arkitektritade hus till salu. Skäl: Flyttat allmän diskussion om handikappanpassning till en egen tråd
Sedan svarsrutan nedan gjordes om "klicka här för att svara" så kraschar IE titt som tätt när man klickar i rutan eller på texten.
Nu har det inte gått så lång tid (bara 3 dagar) men sedan vi gjorde om snabbsvarsrutan och la till "Klicka här för att svara" så har antalet som klickar på "liknande ämnen" ökat med 50%. Tidigare syntes "liknande ämnen" knappt/nästan aldrig eftersom formuläret byggde så mycket på höjden.
1. Klicka först på "1607 inlägg" i din profil (eller under din avatar på desktop).
2. Klicka därefter på "sidan 25" i pagineringen.
3. Klicka sedan på "Visa äldre meddelanden" under listan. Då görs det en ny sökning.
Av prestandaskäl visade systemet bara upp 200 resultat per sökning. Nu har vi ändrat denna siffra till 500. Låt oss se hur detta påverkar oss.
1. Klicka först på "1607 inlägg" i din profil (eller under din avatar på desktop).
2. Klicka därefter på "sidan 25" i pagineringen.
3. Klicka sedan på "Visa äldre meddelanden" under listan. Då görs det en ny sökning.
Av prestandaskäl visade systemet bara upp 200 resultat per sökning. Nu har vi ändrat denna siffra till 500. Låt oss se hur detta påverkar oss.
Kan jag få önska att rubriken Obesvarade i forumet flyttas närmare Följer?
Jag har bekymmer med att scrolla i sidled i menyn. Kanske kallas "Lyxrenovering", jag vet, men framför önskan i alla fall
Har för mig att jag klagade på det här förut och det blev bättre men nu är det lika igen...
Använder Samsung s5 neo och läser bh via webbläsaren och alltid liggande men ska man svara på nåt så måste jag vända till stående...
Jag skulle vilja ha en "ogilla-knapp" där mod granskar medlem som ogillas
Det finns ett flertal trådar där personer blir dolt trakasserade utan åtgärd från mod, ogilla-knappen skulle lösa detta