Byggahus.se
Hej!
Är de någon som vet var man kan hitta manualer till Luna Master W-57 och Luna CS 30?
Tacksam för svar!

• Gilla
Jonas Stensved
  • Laddar…
Hej !
Jag har en w57 och en manual till denna. Jag kan scanna denna åt dig och skicka den till dig. Du får betala mig för detta - en summa vi kommer överens om.

Tack, mycket bussigt! Kan du skicka mig ett mejl för vidare kontakt?
Började nästan tro jag var den ende som hade en sådan maskin! :)

Har du kollat med Ejca jag fick min gratis. Men det var nog 15 år sedan. Maskin och manual är sålda

Hej Janne !
Du kan nå mig på axel@bergenstjerna.se
/Axel

JanneL skrev:

Har varit i kontakt med Ejca. De hade manualen till W-57. Hade förhoppning att de även skulle kunna hjälpa mig med cirkelsågen. Egentligen finns inget behov av manual till den. Det är drivremmen som som lyser med sin frånvaro så det är den jag behöver. M.a.o uppgifter om remmen. Tack till Axel och Pär.

Hej,
Har fått låna svärfars maskin men manualen finns inte. inte så att den finns kvar hos någon av er?

J JanneL skrev:
Hej! Gammal tråd men tänkte höra om det finns en manual att få tillgång till? Betalar givetvis.

Testa att maila ejca, jag fick en manual till en w59 mailad utan problem. Får du inte tag på någon till w57 kan jag skicka en kopia på min. Även om det inte är exakt samma tror jag det mesta är väldigt likt.

Tack snälla!:)
Jag mailade Ejca för en timme sedan så hoppas på ett svar där.
Får jag inget svar så hör jag av mig!:)
Mvh Ola

• Gilla
Dheri
  • Laddar…
J JanneL skrev:
Hej!
Är de någon som vet var man kan hitta manualer till Luna Master W-57 och Luna CS 30?
Tacksam för svar!

Hej!

Hittade du manual till CS 30? Jag har kontaktat Luna som inte ens kände till maskinen längre :)

Min maskin saknar ett fäste för anhållet på släden som låser vinkeln. Vet du hur den delen ser ut?

Har köpt den begagnad och det funkar fint med en tving men vill tillverka en ny reservdel.

Hej!
Tyvärr kan jag inte hjälpa dig. Jag köpte också min maskin begagnad, utan några tillbehör, förutom ett anhåll så det är i princip en klyvsåg.

Är det någon som har en manual till W-57? Jag blir inte riktigt klok på hur man fäster anhållet till fräsen

Jag har någonstans, vill du skicka din mailadress så skickar jag till dig när/om jag hittar den i mailen…

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.