Varför skulle inte alla kunna se bilderna om man följer länken menar du.
Alla inlägg är offentliga så det är bara att kolla.
Har tyvärr inte obegränsat med tid och vi valde att göra en blogg på fejjan istället för här eller där.
Även om jag själv läser mycket på Byggahus så är det lite smidigare att få in bilder och annat direkt på Facebook.
Så vi skall sponsra Fejjan, tror du inte alla forum skulle dö om alla gjorde som du? Vem skall du fråga på din sida om hur man lägger tak eller murar en spis eller vad du nu skall göra?
OT; du får fortsätta länka, och du är inte ensam om att göra det, men om du inte fattar att Byggahus.se kommer dö om alla lägger sina bilder på andra ställen för att bara ställa frågor när det passar så borde du sluta skriva här.
Men jag kan tänka mig att du kanske bara vill visa dina bilder på fejjan så du får många "gilla" markeringar bland dina vänner och inte bidra till ett levande forum där alla har nytta av informationen.
Jag är enig med Noseone men vi behöver väll inte ta den diskutionen i denna tråden. Jag vill se bilder på deras fina hus . Och iseklaar tycker jag ska starta en tråd även fast jag tittar in på fb sidan ibland . Nu tror jag att jag varit tillräckligt OT för idag
Lite nya bilder kommer här! Vi var och städade upp en massa igår! Sopade hela huset och bar in isolering till byggarna. Fyllde nästan en hel container med skräp
Vad roligt iseeklaar då kan vi se vem som blir klar först ��. Bygger ni fiskarheden villan Briljanten?
Jo det kan vi kolla men vi har ingen brådska . Bygger inte fiskarheden utan vi har ritat själva och bygger mer i egen regi Men vi tagit en del inspiration från BriljanteN.
Snickarna har stomrest och kommer att göra snickarklart utvändigt. Sen kommer vi själva att göra det mesta på insidan.
Jo det kan vi kolla men vi har ingen brådska . Bygger inte fiskarheden utan vi har ritat själva och bygger mer i egen regi Men vi tagit en del inspiration från BriljanteN.
Snickarna har stomrest och kommer att göra snickarklart utvändigt. Sen kommer vi själva att göra det mesta på insidan.
Hehe krumelurerna kom inte med, det var ett skämt om att tävla! Vi hoppas att vi kan flytta in före skolorna börjar i höst! Våra snickare bör vara klara i mitten av maj och då blir det målare och kallare som få ta över.... Eller vi själva!
Då har ni lite jobb framför er med andra ord! Hur stort blir det? Vad har ni valt för kök?