Jag tänkte skicka in min pga klunket men om inte supporten har tillgång till en mjukvaruversion som tar hand om problemet så är det ju meningslöst.
Varför är Worx så jäkla slöa med att få ut uppdateringarna till serviceställena? Vad är det för mening med att ta fram nya mjukvaruversioner om man inte ser till att de kommer ut till de som ska försöka åtgärda kundernas problem?
Då återstår väl bara att reklamera hela maskinen i stället.
Vet inte varför de dröjer med 0,71. Kolla med supporten om de kanske har fått en ny uppdatering.
Det är ett märkligt företag som inte skickar ut den senaste uppdateringen till sina serviceverkstäder!
Jo det kan tyckas vara lite märkligt. Nu finns det omständigheter bakom detta som gör att det har blivit så här.
Det kommer nog att lösa sig. Sista svaret jag fick var att uppdateringarna kommer att släppas till oss användare.
Jo det kan tyckas vara lite märkligt. Nu finns det omständigheter bakom detta som gör att det har blivit så här.
Det kommer nog att lösa sig. Sista svaret jag fick var att uppdateringarna kommer att släppas till oss användare.
Men om det nu är så att du vet omständigheterna varför serviceverkstäderna inte får ut den senaste uppdateringarna VARFÖR berättar du inte orsaken för oss? Trovärdigheten blir inte speciell hög när du börjar berätta men sen inte berättar färdigt!
Ville fick uppdateringen innan vintervilan. Nu ska han rengöras och få inopererat en billig gps-tracker från Kina. Hoppas att han överlever operationen. Ska bli kul att "följa" honom nästa år!!!
Ville fick uppdateringen innan vintervilan. Nu ska han rengöras och få inopererat en billig gps-tracker från Kina. Hoppas att han överlever operationen. Ska bli kul att "följa" honom nästa år!!!
Vilken uppdatering fick Ville? Och hur gick dett till?
1. Tog ut batteriet.
2. Sätter in USB-minnet (4gb, fat32) med bin-filen i rooten och sätter i batteriet.
3. Håller in on/off knappen och släpper den inte förrän nya texten, 0.61, kommer fram på displayen.
4. Stänger av maskinen och tar bort USB-minnet.
Problem...
När den inte behövde klippa mer för nån månad sedan stängde jag av klipparen och lät den stå i laddstationen.
Kom nu i helgen på att jag skulle plocka in och göra rent.
Tänkte bara starta och se så den var ok, men den vill inte starta alls.
Verkar som om batteriet är helt tomt och den tar inte laddning.
När jag sätter den i laddaren lyser lampan rött i ca 5 sekunder innan den går tillbaka till grönt.
Håller jag inne powerknappen direkt lyser displayen upp och visar "söker laddningsbas" medan lampan är röd, men slocknar så fort den blir grön igen.
Upptäckte att nätdelen låter rätt underligt, ett ljud som närmast kan förklaras med ett mellanting mellan pipande och pysande. Har ingen aning om den alltid låtit så.
Kan det vara näten som är kass? Några andra idéer?