570 läst · 6 svar
570 läst
6 svar
Påhälsning av bil: Huset måste rivas
På konsumentens sida
· 2 940 inlägg
Kök och vindsvåning stod helt öppna efter att en bil kört rak igenom fasaden.
Du kan läsa artikeln här: Påhälsning av bil: Huset måste rivas
Du kan läsa artikeln här: Påhälsning av bil: Huset måste rivas
Skrivet av: TheStills
Bor man på "landet" så ser man sådana fartdårar minst ett par gånger per vecka. Hoppas också att han får stå för varenda liten krona + av med körkortet.. Han var ju bara 20 så det kan vara så att han hade prövotid.. Detta borde väl vara vårdslöshet i trafik....
Länk http://www.sydsvenskan.se/lund/bil-korde-rakt-in-i-koket-hos-gammal-kvinna/
BTW Det var visserligen i Lunds kommun men på orten Södra Sandby
Bor man på "landet" så ser man sådana fartdårar minst ett par gånger per vecka. Hoppas också att han får stå för varenda liten krona + av med körkortet.. Han var ju bara 20 så det kan vara så att han hade prövotid.. Detta borde väl vara vårdslöshet i trafik....
Länk http://www.sydsvenskan.se/lund/bil-korde-rakt-in-i-koket-hos-gammal-kvinna/
BTW Det var visserligen i Lunds kommun men på orten Södra Sandby
Skrivet av: Erik
Njaa... Jag är bondläpp och tycker att stockholmare kör fenomenalt bra! Jag kör hellre i stockholm innerstad där trafikregler faktiskt verkar vara mer än en rekommendation än här ute i småstan. Här får man verkligen hålla tungan rätt i munnen och vara beredd på det mesta!
Njaa... Jag är bondläpp och tycker att stockholmare kör fenomenalt bra! Jag kör hellre i stockholm innerstad där trafikregler faktiskt verkar vara mer än en rekommendation än här ute i småstan. Här får man verkligen hålla tungan rätt i munnen och vara beredd på det mesta!
Liknande trådar
-
Billigare färg på fägvaruhuset.se?
Färg, Måla & Tapetsera -
Har fått sprickbildning i husets tegelvägg, inte i fogarna, utan tvärs över ett par tegelstenar.
Fasad -
Möjligt att utifrån bild avgöra vilken grund huset har?
Grund & Markarbeten -
Billigaste modulhuset?
Hustillverkare -
Hur ändrar vi huset bäst? Bilder
Tillbyggnad