Byggahus.se
D09
Hittar inte bil/husnycklarna sen igår!
Dom finns hemma... Någonstans..

Är uppvuxen med att läsa Allers på vårdcentralen och minns en dam som hette Saida, hon var tydligen en jäkel på att hitta saker ;)

Finns det någon här som vågar sig på att vara synsk? :)

Kollat kylskåpet? Eller rent utav kvar i tändningslåset? Snickarbrallorna är vanligtvis vart jag hittar mina nycklar efter en dels fundering.

• Gilla
D09
  • Laddar…
Gör som jag gjorde sist, kolla alla ställen som du absolut inte trodde att dom var på.

• Gilla
D09
  • Laddar…
Mm, kylskåpet har man ju lagt in del i. Blir lika förvånad varje gång

• Gilla
D09
  • Laddar…
Jag gissar att de sitter kvar i låset.

• Gilla
D09
  • Laddar…
Du la de på sängen igår när du bytte om. Nu sitter de fast mellan resårbotten och sängramen, Vid fotändan.

• Gilla
D09
  • Laddar…
Du kan också vara trygg med att de garanterat är på det sista stället du kommer att leta på, Så börja där.

• Gilla
D09
  • Laddar…
I en sko i hallen.

• Gilla
D09
  • Laddar…
Försök att återskapa allt du gjorde efter att du visste var nycklarna var senast, gör alla moment, och fundera på om något 'ovanligt' hände som kan fått dig att lägga nycklarna på 'fel' ställe.

• Gilla
D09
  • Laddar…
Du la dom på hatthyllan bredvid den blåa kepsen.

• Gilla
D09
  • Laddar…
D09
slacker skrev:
Kollat kylskåpet? Eller rent utav kvar i tändningslåset? Snickarbrallorna är vanligtvis vart jag hittar mina nycklar efter en dels fundering.
Inte kylen, snickarbrallorna har jag på mig, inte tändningslåset eller bilen.

D09
quattro1 skrev:
Gör som jag gjorde sist, kolla alla ställen som du absolut inte trodde att dom var på.
3 kammarbrunnen check tyvärr inte där

• Gilla
Dalbotant
  • Laddar…
D09
Nyfniken skrev:
Jag gissar att de sitter kvar i låset.
Dörrarna check

D09
MagnusSt skrev:
Du la de på sängen igår när du bytte om. Nu sitter de fast mellan resårbotten och sängramen, Vid fotändan.
På, under sängen check.

D09
sunqan skrev:
I en sko i hallen.
Skorna, golvet, byrån check

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.