1 804 läst · 5 svar
2k läst
5 svar
Reservdel t9 32W cirkulärt lysrör
Nu ger jag upp jag lyckas inte hitta detta antagligen för att jag inte riktigt vet vad jag skall ha.
Jag har en taklampa med ett cirkulärt 32w lysrör med T9 sockel.
Fråga inte hur men jag har faktiskt tappat bort elektroniken som satt där i. Den var trasig innan jag tappade bort den.
Kontentan är att jag letar efter elektronik som satt i den innan
Jag tror att det kan kallas reaktor men de hittar jag bara på 30 eller 34 W på kjell.com
Det verkar heta ballast på engelska men det jag hittar då är på 120V och svårt att få levererat utanför USA.
Ja lampan var dyr och. Jag har flera lysrör till den.
Så det är tre frågor,
vad heter det jag skall ha?
Det verkar finnas en teknik med och en utan glimtändare eller har jag missuppfattat det hela, vilken skall man ha?
Var kan jag köpa det?
Jag har en taklampa med ett cirkulärt 32w lysrör med T9 sockel.
Fråga inte hur men jag har faktiskt tappat bort elektroniken som satt där i. Den var trasig innan jag tappade bort den.
Kontentan är att jag letar efter elektronik som satt i den innan
Jag tror att det kan kallas reaktor men de hittar jag bara på 30 eller 34 W på kjell.com
Det verkar heta ballast på engelska men det jag hittar då är på 120V och svårt att få levererat utanför USA.
Ja lampan var dyr och. Jag har flera lysrör till den.
Så det är tre frågor,
vad heter det jag skall ha?
Det verkar finnas en teknik med och en utan glimtändare eller har jag missuppfattat det hela, vilken skall man ha?
Var kan jag köpa det?
Redigerat:
En ballast eller reaktor fixar en elektriker till dig eller om du har möjligheten att besöka tex en Elektroskandia butik. Har dom inte enhemma så tar dom säkert hem en, där kan du handla med kort även om du inte har kundnummer.