Byggahus.se
Placebo skrev:
Vi har svart kyl och frys, visst syns våra och kanske framförallt 2-åringens fingeravtryck ganska bra, men det går att städa bort...

Sen valde vi att ha ugn och micro i rostfri, men det är mycket svarta inslag i dom ändå, så det smälter in fint tycker jag.

Kan ta en bild imorgon, just nu jobbar jag och när jag kommer hem har jag ingen ork...

// Fredrik
De orden skulle kunna varit mina! Precis så har vi tänkt!

Ska lägga en beställning på vitvaror i dagarna och skulle gärna se en bild. Vilket märke har ni?

Vi köpte svarta vitvaror till vårt nya kök och vi är jätte nöjda med utseendet, men som med nästan allt svart så syns ju all skit. Man får lära sig att ta i handtagen;) Nu har ju vi inga barn men hade vi haft det så är väl inte svart det mest praktiska.

molarin skrev:
De orden skulle kunna varit mina! Precis så har vi tänkt!

Ska lägga en beställning på vitvaror i dagarna och skulle gärna se en bild. Vilket märke har ni?
Vi har valt Cylinda rakt igenom, fick bra priser på hela paketet... :)

Tyvärr hann jag inte med bilderna idag, men jag ska ordna det så fort jag hinner. Ska väl tillägga att renoveringen inte är riktigt klar, men det får ni ha överseende med!

Snabb är jag inte, men här är den utlovade bilden iaf... :)

Så fort allt är klart (kakel och fläkt bland annat) så ska alla papper som hänger på kyl och frys bort...

• DSC04941.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.