Hei! Er det noen som vet hva polkagrisstenger er på tegningen? Vi vil rive en vegg i betong mellom G og L, garderobe og lintøyskap, kommer til å sjekke med konstruktør så det ikke skaper noen problemer 😊

• Plantegning med detaljerte rombeskrivelser, inkludert sovrum, bad og hall. Viser også hvor betongveggen mellom garderobe og linneskap kan fjernes.
Det er vegger. Mellom G og L er det dessuten et sjakt, usikker på formålet men kanskje går det ventilasjonskanaler eller andre installasjoner der.

• Liker
BirgitS og 1 annen
  • Laddar…
BirgitS
Sjaktet er ikke en del av din leilighet men foreningens.

• Liker
Malinovich
  • Laddar…
Takk for svar. Hva innebærer det? Vi vil åpne opp den delen, tror du det går hvis man får godkjenning av styret?

G gullegrizen skrev:
Det er vegger. Mellom G og L finnes det dessuten en sjakt, usikker på formålet men kanskje går det ventilasjonskanaler eller andre installasjoner der.
Men jeg tolket spørsmålet hva det var for forskjell på en vegg med og uten polkagrismønster.

• Liker
Malinovich
  • Laddar…
Sjaktet (den del med en kryssende strek nærmest L) kommer du ikke til å få gjøre noe med. Det må være avskilt brannteknisk. Går sikkert ventilasjon eller VVS i den som forsyner flere leiligheter i huset.

• Liker
Malinovich og 1 annen
  • Laddar…
Gjelder polkagris-markeringen/skrasseringen gjetter jeg på at det indikerer en annen type vegg.
Størstedelen av veggene kanskje er lettbetong for eksempel, mens resten er reglede gipsvegger som er skravert?
Normalt pleier jeg å tolke slike tegninger som vegger som bygges om når jeg ser en prosjekteringstegning, men dette antar jeg er tegning over hvordan det ser ut.

• Liker
Malinovich og 1 annen
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.