2.811 lest ·
12 svar
3k lest
12 svar
Tips på hvordan jeg kan pynte opp festene til nedløpsrørene?
Hei!
Har dere noen tips på hvordan jeg kan pynte opp disse distansene/festene for nedløpsrørene? De har bare vært oppe i noen måneder, men har buet seg og blitt stygge.
Skal ta ned nedløpsrørene på grunn av maling av verandaen om noen uke (bare grunnet i dag) så da tenkte jeg å benytte anledningen til å fikse en penere løsning. Kan tenke meg å snekre noe selv eller kjøpe noe ferdig.
Har dere noen ideer? Takk på forhånd

Har dere noen tips på hvordan jeg kan pynte opp disse distansene/festene for nedløpsrørene? De har bare vært oppe i noen måneder, men har buet seg og blitt stygge.
Skal ta ned nedløpsrørene på grunn av maling av verandaen om noen uke (bare grunnet i dag) så da tenkte jeg å benytte anledningen til å fikse en penere løsning. Kan tenke meg å snekre noe selv eller kjøpe noe ferdig.
Har dere noen ideer? Takk på forhånd

Hvorfor ikke feste direkte på stolpen?
Et kort rett mellomrør midt i S-bøyen der oppe pleier man å ha. Da kommer festene tett inntil stolpen og du trenger ingen distanser.
Kaprer du av nedløpsrøret litt i nederkant så kan du få opp den nederste bøyen så den går fritt fra trallen.
Kaprer du av nedløpsrøret litt i nederkant så kan du få opp den nederste bøyen så den går fritt fra trallen.
D Dublin skrev:
Slik hadde jeg også løst det. Da havner utkastet noen dm høyere, men det spiller jo ingen rolle.S Stuff skrev:
Takk, det var et bra forslag! Et annet alternativ er vel å frese ut en halvsirkel på trallen om jeg kan komme til med håndoverfresen.S Stuff skrev:
https://www.bygghemma.se/hus-och-by...r/excentersvep-plannja-sten/p-1547109-1547110O oddan skrev:
Velg en stift i bra lengde, forbor litt å bank deretter inn stiftet passe langt..
Klikk her for å svare