Hei! Hyggelig forum som jeg har fulgt i et par år. Jeg er ny her!

Den litt dramatiske tittelen stemmer... kjæresten min bor i Ukraina. Hun ønsker å flytte hit, men bor i et rønne som må selges. Det høres kanskje enkelt ut, men det hele er litt innviklet. Hennes eksmann, da han bygde huset, døde i 2006, så huset har ikke blitt 100 % ferdigbygd. Hun har selv en bra jobb, men med de lønnsnivåene spiller det ingen stor rolle, hun har rett og slett ikke hatt mulighet til å fortsette. Så det har stått og forfalt. Det finnes begrenset med økonomi for å løse byggfirma for oss begge. Tanken er å selge huset som sagt og legge penger på flere htkr er helt utelukket. Samtidig kan hun ikke flytte fordi datteren som også eier en del av huset, av ulike praktiske grunner, er 100 % avhengig av at huset selges og kan ikke forlate landet. Så hun er i en felle, der hun må få huset solgt før hun kan flytte hit... huset ligger dog i et velstående område der de andre eiendommene legges ut for svært store summer... så det finnes likevel en interesse, hun har hatt 2-3 visninger per år siden forfjor tror jeg det var. Men hun var på ferie hos meg i 10 dager, og nå når hun kom hjem hadde disse setninger oppstått på grunn av kraftige smell i nærheten.

En sprekk går fra gulv til tak på en innvendig vegg. I et hjørne av bildet er et videobilde av en mann under en samtale.

Det er altså litt her og der sprekker som strekker seg fra gulv til tak.

Så jeg må hjelpe til med research/planlegging selv.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.