Ser ut til å trengs drenering om alternativt se over hvordan regnvannet tas hånd om. Motlut mot huset etc. Hvordan føles treverket hvis du stikker det med en kniv, ser som sagt skikkelig vått ut.
Slik ser det ut utenfor huset. Føles mer som at fuktigheten skulle komme innenfra, kan det være så?
Kan ev. være så at det er stampet jordgulv under nåværende gulv, som virker å være en eller annen treplate deretter plastikkfliser. Skal sjekke det.
Kan ev. være så at det er stampet jordgulv under nåværende gulv, som virker å være en eller annen treplate deretter plastikkfliser. Skal sjekke det.
Jeg tror bildet ikke kom med i ditt siste innlegg.TheGymRam skrev:
Det er et resultat av at det har blitt malt med feil farge. Trolig en form for tett plastmaling som forrige eier i sin iver etter å pynte opp har malt på veggene. Resultatet av dette blir nøyaktig som på bildene. Jeg har selv gjort det samme i min kjeller så er godt kjent med fenomenet. Bank bort løs puss og forsøk å få bort all gammel maling. Puss på nytt og mal med kalk slamfarge eller silikatmaling.
Klikk her for å svare
Lignende tråder
-
Bærende innervegger i villa fra 1936?
Byggematerialer & Konstruksjonsteknologi -
Bärande innerväggar,eller
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus -
Renovera innerväggar – Måste all gammal kalkputs bort?
Stenhus -
Innerväggar av masonit - måla?
Färg, Måla & Tapetsera -
Hvordan gjør jeg best ved ujevne innvendige vegger i kjøkkenet, legge ut lekter?
Byggematerialer & Konstruksjonsteknologi