Nei

• Liker
majling
  • Laddar…
T topmount skrev:
Nei
Noen anelse om hva slags materiale det kunne være? Ser det ut som det er en lettbetong?

Beste svar

Helt vanlig betong fra 60-tallet
Hvor har du funnet den?
Og først og fremst slutt å lese og bekymre deg for alt mulig som eventuelt kan dukke opp.
Blå ytong er porøst og det finnes ingen synlige steiner i materialet og det er så lett at det flyter

• Liker
majling
  • Laddar…
GoC GoC skrev:
Helt vanlig betong fra 60-tallet
Hvor har du funnet den?
Og først og fremst, slutt å lese og bekymre deg for alt mulig som eventuelt kan dukke opp.
Blå ytong er porøs og det finns inga synliga stenar i materialet og det er så lett at det flyter
Jeg er litt nojjig av meg (liten baby hjemme) og ukyndig i området, takk for at du botet meg :)

M majling skrev:
Jeg er litt nervøs av meg (liten baby hjemme) og uvitende i området, takk for at du beroliget meg :)
Det finnes mye andre ting som er farligere for en baby enn hva huset er bygget av.
For øvrig er babyer veldig tålige vesener, får de bare mat, søvn og omsorg så vokser de og trives lykkelig uvitende om foreldrenes bekymring :)

M majling skrev:
Jeg er litt bekymret av meg (liten baby hjemme) og uvitende i området, takk for at du beroliget meg :)
For å roe enda mer så kan man jo si at å røyke er omtrent 10 ganger farligere enn forhøyede radonverdier i sin bolig, forutsatt at du allerede er røyker. Er du ikke-røyker kan du trolig leve i en bolig med forhøyede radonverdier uten å merke det i det hele tatt.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.