Hei!

Har en vegg i garasjen som fungerer litt som en skillevegg til verksteddelen i garasjen. Skulle gjerne fjerne den veggen da jeg vil ha en mer åpen planløsning i garasjen, mer svingrom.

Åpnet den litt for å se hvordan det så ut inni veggen. Kan ikke riktig se om den skulle ha noen bærende funksjon, veggen er ikke i midten av garasjen, men mer mot verksteddelen, så det får meg til å tenke at det ikke burde vært noen bærende tanke bak den da, men er usikker. Her kommer noen bilder, håper noen kan svare på om jeg kan fjerne den eller ikke.

Takk på forhånd!

• En delvis åpen vegg i et garasjeverksted, med gipsavskalling som avslører gul isolasjon bak, mot en bakgrunn av hyller og verktøy.
  • Ødelagt vegg i garasjen med synlig isolasjon og plast, rusk og revet panel. Utforskes for bærende funksjon i renoveringsprosjekt.
  • En delvis nedrevet gipsvegg i garasje med diverse verktøy og materialer stablet under en hylle.
  • Garasjehylle med verktøy, maling og bilprodukter. Sykkelstyring og dør med sagbladdekor. Vegg vurderes for fjerning i åpen planløsning.
Hvordan ser takstolene ut?

• Liker
Davidbagare
  • Laddar…
Med tanke på garasjeporten man ser i det ene bildet så innbiller jeg meg at veggen går parallelt med takstolene og da ikke er bærende.

Her har dere noen tegninger på garasjen.

• Ritning av garaget med mått och detaljer om byggmaterial og struktur.
  • Ritning av et garasje med mål og struktur. Visar oppsett for lager- og garasjeområde.
B Browex skrev:
Her har dere noen tegninger av garasjen.
Du har ingen seksjonstegning?

Det var disse tegningene jeg hadde håpet noen hjelper.

• Plantegning av en bolig med rommerkeringer, inkludert soverom, garasje og forråd.
Er det noe bygget på toppen av garasjen? Eller er det bare et flatt tak som skråner mot høyre (sett fra garasjeporten)?

Nei det finnes ikke noe på garasjen. Småstein som drenering eller hvorfor man hadde det, er det eneste.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.