Hei !
OBS LÅNT BILDE
Varm vind
Kommer til å ville gjøre visse ting i huset selv og har lest og forsket på å isolere taket selv, og det virker absolutt ikke vanskelig.
Pga mine selvbærende takstoler så kan jeg ikke trekke PE-folien rett igjennom uten å skjøte litt "vilt"
Jeg har forsøkt å søke litt og se hva som er best.
OBS FTX aggregat og ekstern kjøkkenvifte skal være i loft.
Bilde 1: Isolerer takstolen men dampsperren blir i stedet før jeg setter opp glesen for å slippe alle skjøter ?
jeg føler det er ikke riktig da jeg har FTX aggregatet og ekstern kjøkkenvifte i loftet.
Bilde 2: Der trekker jeg PE-folien rett over alle takstoler og skjøter med tape rundt alle hindringer. Blir stygt men riktig?
Bilde 3: Der isolerer jeg, så setter jeg PE-folien på innsiden av takstolen så jeg slipper å skjøte uten bare tape den langs med. Etter PE-folien så isolerer jeg resten hengende mot takstolen `?
OBS LÅNT BILDE
Varm vind
Kommer til å ville gjøre visse ting i huset selv og har lest og forsket på å isolere taket selv, og det virker absolutt ikke vanskelig.
Pga mine selvbærende takstoler så kan jeg ikke trekke PE-folien rett igjennom uten å skjøte litt "vilt"
Jeg har forsøkt å søke litt og se hva som er best.
OBS FTX aggregat og ekstern kjøkkenvifte skal være i loft.
Bilde 1: Isolerer takstolen men dampsperren blir i stedet før jeg setter opp glesen for å slippe alle skjøter ?
jeg føler det er ikke riktig da jeg har FTX aggregatet og ekstern kjøkkenvifte i loftet.
Bilde 2: Der trekker jeg PE-folien rett over alle takstoler og skjøter med tape rundt alle hindringer. Blir stygt men riktig?
Bilde 3: Der isolerer jeg, så setter jeg PE-folien på innsiden av takstolen så jeg slipper å skjøte uten bare tape den langs med. Etter PE-folien så isolerer jeg resten hengende mot takstolen `?
Grundstött
· Halland
· 28 348 innlegg
Et godt alternativ er Thermisols Klimatvind.
https://issuu.com/thermisol/docs/th_tak20broschyr_web2006/4
https://issuu.com/thermisol/docs/th_tak20broschyr_web2006/4
Klikk her for å svare
Lignende tråder
-
Vattenskada i bostadsrätt. Inte nöjd med föreningens förslag på lösning.
Bostadsrätt -
Er dette den rette løsningen for en vegg?
Byggematerialer & Konstruksjonsteknologi -
Vad har jag för rätt som köpare (bristfälliga ”hemmalösningar”)
Juridik -
Dusch utan fall, rätt lösning för duschväggar?
Badrum -
Hjälp med planlösning/renoveringsförslag för liten 2:a (bostadsrätt)
Planlösningar