Vet ikke helt om jeg la trådene riktig nå!

Vi har en trist, sliten furutrapp som vi tenkte å renovere uten å bruke altfor mye penger på.
Det er Dick slik at to trinn har sprukket/klyvd på langs midt i trinnet. Finnes det en måte man kan reparere dette på som vil holde ganske bra? Lime?

Noen ideer?

Foto?

Tajny skrev:
Vet ikke helt om jeg la tråder riktig nå!

vi har en trist slitt furutrapp som vi tenkte å renovere og ikke bruke kjempe mye penger på.
det er Dick slik at to trinn har sprukket/klyvdes på langs midt i trinnet. Finnes det noen måte msn kan reparere dette på som ville holde ganske bra? Lime?

Noen ideer?
Det går kanskje å få ned lim i sprekken og tvinge sammen trinnet igjen.

Men som Nimajneb sier, et bilde hadde gjort det lettere.

Jeg sparklet opp sprekkene i min kjellertrapp med plasticpaddings kjemiske tre. Det holder fortsatt etter 1 års tid.

Skal forsøke å fikse foto i løpet av kvelden :)

En bred sprekk i treverk, omtrent 20 cm, vises tydelig mellom to planker i bildet.
Her er et til "problem"
ganske bred sprekk på ca 20 cm

Trappetrinn i tre med forskyvning fra vangestykket, bilde fra under trappen med fokus på skaden.
Dette finnes på nesten alle trinn, selve trinnet har krøpet ut en bit fra selve vange...

Tregulv med en sprekk som er vanskelig å skjelne. Trær ligger tett sammen, men deler seg når man trår på det. Skygger faller over bildet.
Her er selve sprekken, vanskelig å få bilde. Den er "tett" og treet sitter tett sammen, men den deler seg når man tråkker på den...

Deler den bare på seg når man trår på trinnet hadde jeg kjørt med lim og tvinger.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.