Har renovert stuen og der ble det et lag renoveringsgips på en vegg. Eksisterende listverk sitter igjen og ser pent ut, men jeg er litt usikker på hvordan jeg skal gjøre nederst.
Hvordan løser jeg skjøten mellom karm og gips best?
Bare sparkle med snekkersparkel og male? Eller finnes det en bedre metode. Det kommer en vindusbrett utenpå med litt mellomrom for luft fra radiatoren under.
Bare sparkle med snekkersparkel og male? Eller finnes det en bedre metode. Det kommer en vindusbrett utenpå med litt mellomrom for luft fra radiatoren under.
Jeg hadde laget en vindusbenk i MDF og latt den stikke ut maks 20mm utenfor vegglivet.B Baskavoda skrev:Har renovert stuen og der ble det et lag renoveringsgips på en vegg. Eksisterende listverk sitter igjen og ser pent ut, men jeg er litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det nederst.
Bare sparkle med møbelsparkel og male? Eller finnes det en bedre metode. Det kommer en vinduspost utenpå med litt mellomrom for luft fra radiatoren under.
Du kan lime den fast for å slippe skruehodene.
B Baskavoda skrev:Har renovert stuen og der ble det et lag renoveringsgips på en vegg. Eksisterende listverk sitter igjen og ser fint ut, men jeg er litt usikker på hvordan jeg skal gjøre nederst.
Bare sparkle med snekkersparkel og male? Eller finnes det en bedre metode. Det kommer en vindusbenk utenpå med litt mellomrom for luft fra radiatoren under.
Klikk her for å svare