Hei,

Jeg leter etter en list som er maks 8mm tykk, minst 40 mm bred, og der to av hjørnene nærmest hverandre er avrundet. De andre hjørnene kan være hvordan som helst. Altså en smyglist med et hjørne til avrundet. Tre, helhvit eller listvhvit. Jeg klarer ikke å finne det, noen som kan gi tips?

Foglist, byggmax.

A
P polarsson skrev:
Hei,

Jeg leter etter en list som er maks 8mm tykk, minst 40 mm bred og der to av hjørnene nærmest hverandre er avrundede. De andre hjørnene kan være hvordan som helst. Altså en smyglist med et hjørne til avrundet. Tre, helhvit eller listvit. Jeg klarer ikke å finne, noen som kan gi tips?
De finnes i 8x33 eller 8x43 eller så får man kløyve en egen av en bredere..

https://www.byggmax.se/foglist-p08608027

Takk for svar, men det er akkurat en sånn jeg ikke vil ha. Hjørnene nærmest hverandre skal være avrundet, ikke lengst fra hverandre som for foreslått list.

A
P polarsson skrev:
Takk for svar, men det er akkurat en sånn jeg ikke vil ha. Hjørnene nærmest hverandre skal være avrundet, ikke lengst fra hverandre som for foreslått list.
Aha da forstår jeg men det finnes nok ingen ferdig uten at man enten må lage en selv eller bestille fra et snekkeri…

Rundingen fikser du selv med et 80 korns sandpapir. Om det ikke er hundre meter list.

• Liker
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
Karl-Ove Qvarfordt Karl-Ove Qvarfordt skrev:
[lenke]
takk, men se svar ovenfor. Den listen passer ikke

imported_Benno imported_Benno skrev:
Rundingen fikser du selv med et 80 korns sandpapir. Om det ikke er hundre meter list.
Luter vel mot det, men noen ganger er man lat og vil bare ha den klar :)

• Liker
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
Produktet finnes ikke verken som standard eller spesial. Vil du ha den ferdig, er det et høvleri eller snekkeri du må få hjelp av, ellers høvler du den til selv eller som noen ovenfor skrev, sandpapir

• Liker
polarsson
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.