Butterfly ikke bedre enn molly i den platen, men i skjøten mellom platene som synes der til venstre på siste foto, er sikkert en regel å feste i der og platene er festet i den med. kommer til å holde bra
Men det går vel ikke an å henge noe i en gipsplate slik selv om det er gips? Det er stor forskjell på vertikal gipsplate og horisontal. Du har stendere i skjøtene, der kan du sette i skruer.
Ser ut som et "under tak" av en eller annen form,
materialet tror jeg mest kan lignes ved trefiber eller en tykkere form av porøs plate. (Hadde et lignende i et tidligere hus, men der hva det limt mot det gamle taket)
Nå når du har et hull kan du løsne en bit og titte om det finnes et bjelketak ovenfor eller om du ser evt. gles.
Det der ser ut som liknende takplater som satt i det huset jeg bodde i som barn, jeg hadde også noen slike overflødige plater å snekre med, og hvis det er samme materialet er det nesten papplignende, men ganske likt tretex. Det er et meget lett og porøst materiale som jeg ikke ville ha forsøkt å henge noe som helst i.
Klart hult om platene sitter på lekter, sett opp en lang meisel eller annet i ditt hull der og kjenn om det finnes tre der som andre sier, finnes det tre så er det nok ikke noe fare å henge en krok der. kan bli en lang krok Når du drar dit en krok så kjenn om det går tregt hele veien, da er det mer massivt der
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.