Hei
Fant noen tidligere tråder, men de var noen år gamle, så jeg spør igjen i tilfelle noe har endret seg med tiden.
Skal legge laminatgulv i et kjellerrom..
Det er gulvvarme støpt inn i 10cm betongplate med 30cm isolasjon under og makadamlag og underside.
Det er tørt og fint, god drenering og ingen tegn til fuktighet noe sted.
Skal bli et soverom.
Skal man legge med skum, papp eller noe annet under?
Egentlig vil jeg ha fliser, men det er motstand for dette hjemme
Fant noen tidligere tråder, men de var noen år gamle, så jeg spør igjen i tilfelle noe har endret seg med tiden.
Skal legge laminatgulv i et kjellerrom..
Det er gulvvarme støpt inn i 10cm betongplate med 30cm isolasjon under og makadamlag og underside.
Det er tørt og fint, god drenering og ingen tegn til fuktighet noe sted.
Skal bli et soverom.
Skal man legge med skum, papp eller noe annet under?
Egentlig vil jeg ha fliser, men det er motstand for dette hjemme
Var og handlet nettopp på hornbach
Det ble 5mm foamplater som man setter sammen som et puslespill. (29kr /m2)
7mm laminatgulv for 79kr /m2 (valnøtt)
Samt impulsinnkjøp = 2 tommestokker og 1 skyvelære
Skal se om man rekker å teste på søndag
Det ble 5mm foamplater som man setter sammen som et puslespill. (29kr /m2)
7mm laminatgulv for 79kr /m2 (valnøtt)
Samt impulsinnkjøp = 2 tommestokker og 1 skyvelære
Skal se om man rekker å teste på søndag
Medlem
· Stockholms
· 1 555 innlegg
He he jeg monterte en veibom for noen år siden etter at noen prøvde å ta seg opp til huset under byggetiden men min ikke-brøytede bakke satte stopp til slutt i siste kurven.Odjuret skrev:
Kjøpte en veibom litt halvt impulsivt og innså når jeg fikk den hjem etter noen dager at det var jo tele i bakken så jeg kastet dritten i buskene =P
Fikk et rykk noen år etter og satte opp bommen men innså at den rakk ikke helt.. Så jeg trenger å forlenge den med et innsatsrør og til det trengte jeg et skyvemål
Det har bare tatt meg typ 4-5 år å forsøke å fullføre prosjektet og jeg har aldri vært så nær som nå
Alle verktøy trengs
Aldersbestandig plast og vanlig grålumpapp hadde jeg kjørt med. Hadde det vært plate på marken eller relativt nybygd hadde jeg kjørt med et testet system som f.eks. Fonda special.
Klikk her for å svare