Noen som kan tipse om hvor man i Stockholmstrakten kan få tak i kvalitetsvirke, furu b-sort? Jeg trenger virke til vindusrenovering. Pondus snickeri på Kungsholmen dukket opp når jeg Googlet, men ellers virker det tynt? men det burde finnes flere steder….?

Jeg har fått bra furu gjennom Fredricsons træ. Er det ingen mengder gjør det vel ingenting at de ikke er spesielt billige for oss uten rabatter. Enten bestiller du på nettet fra Calexico og henter hos Fredricsons, eller hvis du ikke finner det du vil ha kan du dra til Fredricsons direkte og snakke med dem. Forbausende hyggelige og tålmodige selv mot småkunder som vil føle og klemme på plankene.

smasagarna.se eller fetvedensvanner.com om du søker riktig fett virke

Jeg har sett tipset om småsagene flere ganger og forsøkt å gå den veien. Om det bare er hjemmesiden som er stendød eller om hele foreningen har sovnet vet jeg ikke, men der finnes dessverre ikke mye å hente. Synd, da det er akkurat det som hadde vært bra for oss "småsnekkere".

Hep Hep skrev:
Jeg har fått bra furu gjennom Fredricsons tre. Er det ingen mengder gjør det vel ingenting at de ikke er spesielt billige for oss uten rabatter. Enten bestiller du på nettet fra Calexico og henter hos Fredricsons, eller om du ikke finner det du vil ha kan du dra til Fredricsons direkte og snakke med dem. Overraskende hyggelige og tålmodige selv mot småkunder som vil kjenne og klemme på plankene.
Lysende, takk for tipset! Blir et besøk i Skogås😀👍

F fribygg skrev:
smasagarna.se eller fetvedensvanner.com om du søker skikkelig fett virke
Takk for tipset! 🙂👍

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.