Hei alle kunnskapsrike,
Har et område i gangen som tidligere var inngang til kjøkkenet som vi nå har tettet igjen. Dette området vil jeg gjøre om til hengeplass. Åpningen er ca. 93 cm. Vil kunne lukke med skyvedør eller vanlige dører - hva slags tips har dere? Føles som det er for smal åpning, og jeg har ingen åpenbar løsning på hvordan jeg skal skjule hengeplassen/lagerområdet på en pen måte. Helst skulle jeg ønsket skyvedør eller dør med speil, men finner ikke så smale.
Takk for tips.

• Uåpnet døråpning i en gang med grå plater og et tregulv, rørinstallasjon synlig ved siden av veggen.
BirgitS
Men en åpning på 93 cm er vel ikke så smal. En vanlig dør for modulbredde 9, som er en meget vanlig størrelse, passer jo bra. Spørsmålet er vel mer om en skyvedør kommer til å lukkes og om det går an at flere personer skal inn og/eller ut gjennom åpningen samtidig.

• Liker
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
BirgitS BirgitS skrev:
Men en åpning på 93 cm er vel ikke så smal. En vanlig dør for modulbredde 9, som er en veldig vanlig størrelse, passer jo bra. Spørsmålet er vel mer om en skyvedør kommer til å lukkes og om det går an at flere personer skal inn og/eller ut gjennom åpningen samtidig.
Takk skal sjekke. Vi har selvtrekk i huset, hvordan skal vi ventilere rommet på beste måte?

BirgitS
Skal man få til en bra ventilasjon så trengs det nok en avtrekksventil der for det blir ikke mye til ventilasjon med bare sprekker over/under døren (eller så har man døren åpen for det meste).

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.