4.452 lest ·
34 svar
4k lest
34 svar
Hvordan sage lister.
Jeg har prøvd å sage som du forklarte, men får bare til den skrånende listen. Kanskje. Så slår jeg knute på meg selv med speiltanken på den horisontale listen. Jeg får det bare ikke til eller så forstår jeg plutselig ikke forklaringen din 😶T Testarn skrev:
Som bildet mitt i startinnlegget viser, så er listen på den skrånende siden oppe (jeg har hatt fullt opp med annet, så den kom aldri ned). Jeg skal prøve å pusle med å matche den horisontale listen før jeg gir meg på metoden din igjen.
Medlem
· Blekinge
· 11 710 innlegg
Mange har forsøkt å forklare, alle har mislyktes. Det går ikke an å forklare med "ta det på 135 grader", eller "den spisse vinkelen mot sagen". Ingenting av dette er tydelig.
Man trenger en gammel snekker på stedet som viser. Jeg innbiller meg at jeg kan dette, men må prøve på nytt hver gang. Har lært meg å holde skadene på lavt nivå!
Man trenger en gammel snekker på stedet som viser. Jeg innbiller meg at jeg kan dette, men må prøve på nytt hver gang. Har lært meg å holde skadene på lavt nivå!
Jeg tror du trenger en magiker eller en treskjærer som kan gjøre en overgang. Disse kombinasjonene av vinkler kan ikke løses med et kutt, uansett hvilken vinkel det er i.
Klikk her for å svare