Jeg skal eventuelt bygge innredning i min firmabil. Jeg hadde tenkt å bruke formskiver som jeg skal sette sammen på en eller annen måte for å følge formen på rommet men bare i 90 graders vinkler. Finnes det noen som vet om noe bra system for dette da jeg gjerne skulle ønske å kunne ta fra hverandre skivene for å løfte inn og ut innredningen med jevne mellomrom så det må tåle å tas fra hverandre og settes sammen flere ganger. Jeg har bare klart å finne system som ligner det jeg har vedlagt bilde av. Finnes det bedre system og som kanskje er enda bedre på å tas fra hverandre og settes sammen? Det må jo ikke kreve montering fra utsiden men kun på innsiden.

• Koblingssystem med koblingsbolter, koblingsskruer og koblingssnækker for modulær montering, sett ovenfra på nettstedet theofils.se.
S sturnus skrev:
[lenke]
[lenke] .
Toppenbra, den første vil jo funke. Den andre har jo problemet at platene har en begrenset tykkelse så det blir vanskelig å få holdbarhet på stavens innfesting.

Men stort takk for hjelpen.

Hvis du har noen problemer med ditt kjøp, er jeg for tiden i Polen og vil returnere til Sverige etter høytidene, så jeg kan hjelpe.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.